Ikkelektuell Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 i hvert fall for en stund. Hurra for sommeren, sola og singellivet!
Løvemor79 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hurra for de to første ja, og ikke å hate! Det er bare slitsomt...
xxxJulianexxx Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Faen meg på tide. Du trenger en pause du og av og til vet du.
Ikkelektuell Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Slapp av, det ordner seg nok for deg også, en vakker dag, kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå