Gå til innhold

min erfaring ang tester om noen er innteresert???? hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet ca en uke før ikm( ja, jeg vet, veldig ivrig, hehe), fikk da en skyggestrek på billig strimmel. testet de neste dagene, og kunne skimte en skygge strek, trodde jeg! tok en vanlig cb 3 dager før ikm, og den var negativ, men fortsatt skyggestreker på billigtestene. tok en cb dig, 2 dager før ikm, Negativ. Så 1 dag før ikm, en QP. Skygge strek/ svak positiv. billigtest,: svak positiv. Løp ned til apoteket, kjøpte flere tester, litt sterkere men svak QP. ikm dagen testet jeg GRAVID på cb dig:) Og har sjekket hos legen, og JA jeg er gravid:) Så disse skyggestrekene kan bety at man er gravid:) Så stå på damer, skyggestreker kan være positivt:)

( det ble en dyyyyr mnd, med tester for i alle fall 600 kr)

Lykke til alle sammen, og håper jeg ser dere alle inne på 1. trimester snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gud, jeg kjenner meg igjen på området om å ta mange tester.. haha..

meeen gratulerer så mye :D :D

Skrevet

gratulerer såå mye! =)) har også bestilt strimler på nettet, men har ikke brukt dem enda..

Skrevet

dytter den opp til deg jeg:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!:) Trøbbel med testinga her og... men tror ikke jeg er gravid... fikk skyggestrek på tirsdag.. men tre negative etter d... Men kjekt å lese solskinnshistorier! Lykke til til deg!:)

Skrevet

gratulerer..og lykke til i sv.skapet:)

Skrevet

Jøss! Er det sant?! I morgen er det en uke til IKM- og NÅ bestemte jeg meg for å ta en billigstrimmel. Sikkert mange som rister på hodet og syns det er teit, men jeg gjør det lell. Jeg har faktisk fått en veldig svak positiv billig-strimmel selv- 6 dager etter antatt EL. Men neste dag var den blendahvit igjen...

Hvor mange dager etter EL antar du at du tok testen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...