Gå til innhold

Er det bare mine bryst som ikke har vokst noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt små bryst og må jo si at jeg hadde sett fram til å få litt mer former på brystene, men det har ikke skjedd til nå..

Er snart 32 uker på vei og den eneste endring er at de egentlig bare er blitt styggere, veldig sprengte og synlige blodårer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEIDA, du er ikke den eneste :) Vi er visst ganske mange her inne på BIM hvertfall. Så en annen tråd her inne med samme tema for en tid tilbake.

Mine har heller ikke blitt særlig mye større, men jeg kan LOVE deg at når melka kommer etter fødselen så blir de svææære nok!!! Hvertfall bruker mine bli det! Måtte opp fra 70 C til 70 E for å få en passelig bh da. Så litt snodig ut på den lille kroppen min, hehe. Er 160 høy.

Men du har enda 8 uker igjen å vokse på =)

Skrevet

Jeg er 33 uker på vei, og mine har ikke vokst merkbart. Bruker fortsatt samme BH'er som tidligere. Litt trangere er de, men det er ikke i cupen, det er rundt brystet, fordi jeg har lagt på meg litt der.

Regner med de vokser litt når melka kommer, men jeg skulle jo gjerne visst hvor mye, sånn at jeg kunne hatt noen amme-BH'er klare før jeg drar på sykehuset...

Skrevet

Er 36+1 idag, her er ingen forskjell. Det ble det ikke forrige gang heller. Så jeg får bare belage meg på å ha disse små...... :)

Nå skal det sies at jeg ikke fikk til amminga sist, det har sikkert en innvirkning på størrelsen etter fødsel da......

Skrevet

Mine har heller ikke vokst, så du er nok ikke alene, nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...