Gå til innhold

Mange her som har MINDRE igjen enn 10 dager til termin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arti å se og følge med da :)

Jeg har 6 dager igjen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 6 dager igjen... Spennende dette... Vi får se hvem som føder først!!!!!

Skrevet

Jeg sneier snart 5 dager... om litt over 1 time c",)

Spent på om det blir ca 1 uke eller om det blir 3 uker til vi får treffe snuppa

Skrevet

har termin på mandag så om noen timer er det bare to dager igjen hehe;)

Skrevet

1 dag igjen.

Eller, en god time egentlig =)

Skrevet

Hehe, TVILER på at jeg blir den første som føder hvertfall =) Jeg bruker gå over... Eller, jeg har født 4 dager over, 6 dager før, 3 dager over. MEN sist gang (med nr 4) gikk jeg 13 dager over, ble da igangsatt 13. dag, og han var født 14 dager over ul. termin :S

HÅPER ikke det skjer igjen. Da blir jeg sprø!!!

Skrevet

7 dager igjen her :)

Har hatt helt ville smerter i symfysen i kveld, og er litt usikker på om det kan være hodet som fester seg, det hadde nemlig ikke gjort i går da jeg var til kontroll... Noen som har erfaring med dette?

Ellers lykke til til alle dere som ligger før meg i "terminkøen" :o)

Skrevet

Off, litenguttimagen, kjenner meg igjen i de smertene du beskriver... Men det er vel omtrent en uke siden jeg skreiv et innlegg her på BIM om at jeg plutselig hadde fått så sinnsykt vondt i symfysebeinet. Pia i magen hadde romstert noe veldig der inne den dagen da. Smertene er over nå hvertfall. Varte vel ca 2 dager.

Noen dager etter "smertedagene" var jeg på kontroll hos jm, og da var hodet festet seg. Glemte å spørre jm om det var noen sammenheng, men det er jo ikke umulig??

Lykke til alle da =)

Skrevet

jeg har 9 dager igjen (om en halv time er det 8)

Skrevet

jeg har 2 dager igjen:)

Skrevet

Nå etter kl.12 har jeg to dager igjen. :)

Skrevet

Har 9 dager igjen, men har hatt 2 netter med rier(tror jeg, ihvertfall j... vonde) hvert 10 min, for så å bli sporadiske på dagtid. Har også litt lysbrun utflod, hvor det har vært blødnings tegning en dag.

Er førstegangs....er litt usikker på hva som er hva

Skrevet

Jepp =) 9 dager..

men gaar for fredag den 13...:)

Skrevet

JAAAA!:D

Har noen timer igen til termin, nøyaktig 3 timer og 12 min:)))

Skrevet

hehe jeg har termin idag!! Å nøyaktig 3 timer og 3 minutt til jeg er en dag over term...sist gang gikk jeg en uke over før jeg fikk rier. Nurket kom den 8 dagen....hadde håpet å slippe å gå over så mange dagene denne gangen!! Tatt igansettingsakupunktur, håper det hjelper:)

Skrevet

4 dager igjen. Begynner å bli temmelig utolmodig. Fødte 10 dager før termin sist, så nå synes jeg det begynner å dra ut her, he he.

Trodde jammen vannet gikk i går, men det må nok ha vært noe annet, for ble ikke noe mer utav det.

Skrevet

7 dager igjen til termin nå. gikk 2uker over termin sist:(

Håper lillegutt kommer snart.

Skrevet

4 dager igjen i dag.. Sitter her med rier nå med 8-9 minutters mellomrom.. Men tror det bare er maserier, tar seg ikke noe særlig opp i intensitet og har ikke sett noe til hverken slimpropp eller blødning.. Sukk.. Blir en lang dag... Men er jo spennende da, kan jo plutselig ta seg opp og gå over til ekte rier!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...