Gå til innhold

kan ambassaden faa tilgang til opplysninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller har de en oversikt som viser hvem som er gift med hvem?

typen min maa nemlig melde seg till ambassaden i utlandet for aa erkjenne farskap,men saa lurer jeg paa om de har han registrert i systemet sitt.han er nemlig gift ,men vil ikke at de skal vite det paa ambassaden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker, men det høres ikke helt utenkelig ut at de har tilgang til folkeregisteret.

Skrevet

men er det slik at de sjekker det opp eller skal man bare skrive under paa et papir at man erkjenner farskapet?

Skrevet

Han er typen din men gift med en annen?

Huffda:-s

Skrevet

nei,det er heller det at vi er gift,men er redd for aa bli oppdaget...........

Skrevet

Ohhh men det var bra:-O

Ble litt nervøs et sekund;-)

Er det noen spesiell grunn til at dere ikke vil bli oppdaget?

Ja jeg er jævlig nysgjerrig, du trenger ikke svare om du ikke vil:-)

Skrevet

JEg svarer bare på et synse grunnlag her. Men i og med at han frivillig kommer for å signere på et farskap tviler jeg på at de skulle sjekke folkeregisteret (om de har tilgang).

Skrevet

Hvorfor er dere redde for at ambassaden skal oppdage at dere er gift da?

Skrevet

jeg har rett og slett ikke meldt fra at vi er gift her...derfor er jeg redd de kommer til a sende info fra ambaasen i utlandet om at vi er gift naar han kommer for aa erkjenne farskapet..

Skrevet

Dere har giftet dere i utlandet, men det er ikke registrert i Norge? Vet ikke helt om jeg skjønte dette. Men en norsk ambassade vil ikke ha noe mer info enn hva "staten" har, så sånn sett vil dere jo ikke bli oppdaget..

Skrevet

du har nok skjönt riktig.vi er registrert som gift i utlandet,men ikke i norge.kan ikke den norske ammbassdaen innhente opplysninger fra det landet vi giftet oss i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...