Gå til innhold

hvis man har vann i kroppen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

stemmer det då at man går litt mer opp i vekt. Åltså tilsvarer det en del vekt??? lurer siden jeg går fort opp i vekt her.... blir litt skremt rett og slett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo riktig det, har du mye væske i kroppen så veier jo det litt. 1 kg pr liter ca.

Nå vet jeg ikke hvor mye væske det faktisk blir i kroppen, men jeg gikk ikke så mye opp sist og hadde 6 kg igjen når jeg forlot føden, av dette var det mye som var vann- jeg fikk ikke på meg skoene mine og bena så ut som tømmerstokker. Det var veldig varmt og det tok litt tid før vannet var ute av kroppen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...