klompen-81 ¤over terminr¤ Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 stemmer det då at man går litt mer opp i vekt. Åltså tilsvarer det en del vekt??? lurer siden jeg går fort opp i vekt her.... blir litt skremt rett og slett..
Herkules Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det er jo riktig det, har du mye væske i kroppen så veier jo det litt. 1 kg pr liter ca. Nå vet jeg ikke hvor mye væske det faktisk blir i kroppen, men jeg gikk ikke så mye opp sist og hadde 6 kg igjen når jeg forlot føden, av dette var det mye som var vann- jeg fikk ikke på meg skoene mine og bena så ut som tømmerstokker. Det var veldig varmt og det tok litt tid før vannet var ute av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå