Lillegull2008&2010 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg får jo aldri svar på mail fra dem.. Er det noen som vet om man kan få spesialsydd disse tettitettene? Så en som hadde rosa stoff, men skulle gjerne hatt en annen farge. Så man kunne få sydd om de helt vanlige, men jeg så på en med mønster, og på denne siden stod det ikke at man kunne bytte farge om man ville. Og finnes det bare en av hver? det får jeg heller ikke svar på
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Oj, de var dyre. Hva er det som er det spesielle med disse fremfor andre, rimeligere varianter ? Fine var de jo da :-)
Lillegull2008&2010 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 ja de er fine synes jeg, og ja.. dyre.. men har hørt noen som er svært fornøyde med disse. De er ikke så stive, også gjør silken til at det blir svalt på ryggen, og ikke klamt som det blir på mange. Vell.. jeg har bare hørt godord fra noen bekjente, og da falt jeg også for dem så ser de ikke ut som alle andre da selvsagt
Labambie Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Hei! Kanskje hun er på ferie? Jeg bestilte spesialsydd etter mål derfra og hun svarte på mail hele tiden om det var noe jeg lurte på.. Sydde etter mine mål pluss de fargene og stoffene jeg ville ha! Med ekstra lange "reimer" over hele greia,frakt osv betalte jeg 1485 kr.. Jeg har desverre ikke fått brukt min noe særlig enda mest pga varmen... Hun heter Maren hun som driver tettitett.com.. Håper du får svar! Jeg er kjempefornøyd med service og produkt!
Raindance Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har også spesialsydd Tettitett og er veldig fornøyd! Den blir MYE brukt! Også kjempefornøyd med service og kommunikasjon på mail, så det er nok en god grunn til at du ikke har fått svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå