Solbriller Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har hørt at man skal kjøpe en størrelse større enn det man bruker til vanlig. Men hva er en størrelse større liksom? skal man opp i størrelse både i cup og rundt?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det kan være lurt å ha en eller to ammebher klar en mnds tid før termin. Så skal du ha plass til en hånd i bhen i tillegg til brystet, for du øker en del og så skal du ha ammeinnlegg. Når det er en mnd igjen så vokser man ikke så mye i omkrets, og du blir en del mindre rundt når babyen er ute. Så det er viktig å ikke ta bhen for løs rundt. Hvis den blir for løs gir den ingen støtte, og da har du brukt mye penger på en bh som ikke funker godt nok. Da er det bedre å kjøpe en hekteforlenger til bhen den siste mnd, hvis bhen blir for stram. Koster ca 40 kr.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Enig med Bimsevimsen her. Kjøp en størrelse større i cup'en, ikke rundt. Selv har jeg leitet og leitet etter en ammeBH i 80E, men det har vært nesten umulig å finne..! Men i dag (17 dager til terminen) dro samboeren min og jeg til Gjøvik og der fikk jeg (så vidt!) tak i to stk i rette størrelsen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå