Gå til innhold

Legger du og sambo dere alltid samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi legger oss nesten aldri samtidig! Jeg går alltid å legger meg rundt kl23..han liker å sitte oppe til over 24..det klarer bare ikke jeg. Så jeg har nesten alltid sovna til han kommer å legger seg..synest det er litt kjedlig da..:(

Hva med dere? Legger dere dere samtidig,eller?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helgene legger vi oss som regel samtidig..

På ukedagene legger jeg meg alltid alene, for han jobber natta..

Skrevet

Vi hr gjort det vanligvis...sklidd ut litt i de siste par ukene, jeg sliter med søvna og er rana for lyst....så da sitter jeg helst oppe... :-S

Skrevet

her i gården legger vi oss alltid samtidig! og det er 22.30-23.00:) har alltid gjort det! er koselig det, sengen er liksom "vår" plass til kosing å sånn;)

Skrevet

Legger også også stort sett ulikt. Jeg mye tidligere enn han.

Skrevet

jeg legger meg så og si alltid først...og så er sambo driiiiiiiiiiit sur de morgene han må stå opp med lillegutt fordi han har hatt en kort natt,stakkars stakkars menn

Skrevet

Som regel. Vi liker å ligge å koseprate en halvtimes tid før vi sovner.

Skrevet

Vi legger oss stort sett alltid samtidig.. Hender av og til at jeg går ivei først. Vi er begge glad i å legge oss tidlig!=)

Skrevet

Me har ingen faste rutiner. Nokre ganger samtidig, andre ganger eg først så han først, me har ein veldig lite rutinert kvardag. Liker best at vi legger oss samtidig. =)

Skrevet

Vi legger oss også stort sett samtidig. De samme ritualene hver kveld i mange år nå. Ligge på armen, susse og kose. Kanskje litt sex, men det viktigste er jo kosen, og det å ligge inntil.

Problemet er at mannen sovner gjerne etter 2 min, mens jeg trenger minst 15. :))) Men så kan jeg ligge og kose på ham til jeg finner roen.

Skrevet

Gjorde d i starten men ikke nå lenger. kunn når vi skal kose hehe...er så vant til å ligge alene jeg så syns d faktisk er litt godt:)

Skrevet

Det gjør vi aldri. Jeg er i seng mellom 22.30-23.00, og han sitter oppe til godt over 12.

Skrevet

vi går som regel å legger oss samtidig......synes det hadde vært litt stusselig å lagt seg alene om kvelden :(

Skrevet

Ja, alltid samtidig. Syns det er viktig for å få et forhold til å funke bra.

Skrevet

Nei han skal tidlig på jobb jeg er i perm så jeg kan nyte livet og stillheten litt på kveldene.

Skrevet

Klart vi gjør, når skal vi ellers knulle?!?!

Blir jo seint da, så ungene sover

Skrevet

Nesten=) Når jeg går opp på badet for å stelle meg for kvelden går han ut med bikkja og tar samtidig en røyk. Så pusser han tenna og legger seg. Så vi legger oss nesten samtidig

Skrevet

sjeldent :P men han jobber mye natt og kveld så da sover jeg når han kommer hjem :P Men i helgene ligger vi gjerne å ser film og koser oss =)

Skrevet

Alltid lagt oss samntidig! Om jeg er trøtt, så sovner jeg på sofan=P Og da vekker han meg når han skal sove, eller bærer meg i seng=) hehe...

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Nja, noen ganger... I kveld kan han godt legge seg på sofaen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...