mahlin Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Snuppa mi er 6 mnd nå, og jeg har fått et tilbud om å vær me på noe greier, der jeg ikke kan ta me meg gulljenta! Har liite lyst å si nei, fordi dette er svært viktig for meg, men samtidig føle jeg at snuppa eg for lita til å vær vekke fra meg ifra en ettermiddag til neste formiddag! Hun tar flaske, og liker veldig gogt å vær me tanten sin, som hun da ska vær me viss jeg reiser, og hun tilbringer svært mye tid me henne også! Hva ville dere ha gjort?
2 i talet Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Definitivt reist :-) Er jo bare en natt, og tanta fiksa nok dette. Er nok verre for deg en gulljenta.
LilleBanan blir storebror Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 jeg hadde dratt uten tvil. Synes nesten du har venta for lenge jeg da:) Er jo bare sunnt både for deg å baby at dere er litt borte fra hverandre. Har du muligheten til å nå gulljenta di om noe skulle være i veien da?
mahlin Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal reise i ca 1 time, men dersom noe skulle skje, kan jeg jo bare reise hjem igjen Er ikke sååå lenge Er alene me hun, og har ikke vert borte fra hun en natt før, så kan bli litt "skummelt" Men da satse eg på d går fint.. Blir tur på meg da *jippi*
Tuppen og mini Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Reis og kos deg. Det er bare å hoppe i det. Tror det blir værre jo lenger du venter. Jeg var borte så lenge første gang da mini var ca 2 måneder. Da var han hjemme hos pappan sin da, og selvfølgelig var det veldig rart for meg, men tror ikke han tenkte på det i det hele tatt. Da han var 4 måneder var han hos farmor og farfar en helg, og det gikk også kjempebra. Som sagt; helt sikkert værst for deg :-)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal bort i morgen til sønd for første gang (5mnd). Gruer meg litt også.. Går nok bra, onkel og fruen er barnevakt. Men kjenner jeg lider av separasjonsangst..
Anele&Solstråla Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 åh, jeg hadde dratt!!! var så uheldig at jenta mi nekta å ta flaske fra hun var 3 1/2mnd men har ved noen anledninger dratt ut etter sengetid. I dag skal jeg være borte på dagtid for 1 gang, og hun er 7mnd. Dra bort og kos deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå