Gå til innhold

Svak positiv, TR dagen etter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca en uke før IKM trodde jeg at jeg var gravid, følte det på hele kroppen.. fikk brunt utflod noe jeg trodde var festeblødning.. tok først 2 tester på mandag og en tirsdag (IKM var fredag/lørdag) de var negative, men det var jo fortsatt en stund til IKM, igår (torsdag) testet jeg positiv, det var synlig 2 streker, selv om den ene var en del svakere, lys rosa (QR).. men man så den godt.. så jeg gikk der og trodde jeg var gravid, og ble overlykkelig!! så idag kom mensen, hva svarte?? og så tok jeg en test som var negativ! snakk om å gå fra verdens lykkeligste til gaaanske trist på en dag=/ men men, bedre lykke neste gang..

hadde ikke blitt såå skuffa om det ikke gikk denne gangen, men ble utrolig skuffa fordi jeg fikk den positive testen,, kan jo hende det var skyggestrek, men den så rosa ut.

lurte på om noen her inne har opplevd noe lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei testet svaaaaaaaak pos i dag... men har hørt at det kan være lureri.. så avventer med gleden litt.... hva slags test brukte du?

kan jo hente du enten du faktisk er gravid, mange blør alikevell... eller at du har hatt kjemisk graviditet, noe som er veldig vanlig... bedre lykke neste mnd=)

Skrevet

Neeei så utrolig kjedelig!!!:( Har testet positivt én gang i mitt liv, og da begynte jeg å blø noen timer senere. Skikkelig slag i trynet når man endelig tror det har klaffet:( Det er ganske mange som opplever det, spesielt hvis man tester litt tidlig. For et egg kan ha bli befruktet, også snidder det borti livmoren uten å feste seg. Og da produserer kroppen nok hcg til at det slår ut på en test. Det er det som kalles en kjemisk graviditet. Skikkelig kjipt!:( Håper du blir gravid denne pp´n da, og at spira fester seg skikkelig. *Trøsteklem*

Skrevet

det første jeg gjorde etter testen var å sjekke her hvordan det var med svake tester og sånn,. og så mange var gravide selv om, og at strek er strek. og da ble jeg enda mer glad.. selv om jeg turte ikke juble heeelt før jeg tok en til, men så kom jo mensen i forkjøpet. tatt to tester idag og begge er negative, så håpet er vel ute! men men, sånn er det,, ble veldig lei meg og er veldig lei meg, ekke så erfaren på det her enda. men det går nok over :D

tusen takk :D

masse lykke til, håper du er gravid :)

Skrevet

ååh, så utrolig kjipt for deg også da, staakar.. ser du er på 19 pp, jeg er ganske ny jeg da, så skulle vel bare mangle at jeg ikke var gravid.. jeg viste ikke det om kjemisk graviditet, så tusen takk for "rådet/tipset" hjalp å komme inn her å få litt trøst, for ganske lei meg, og skikkelig slag i trynet.. men men, ordner seg alltids :D

tusen takk for trøsten, det hjalp veldig faktisk :D og masse lykke til videre og håper du snart blir gravid <3

Skrevet

Tusen takk! Så snill du er!:)

Så bra det hjalp!:D

Er jo uansett utroooolig kjipt om man har prøvd kort eller lenge. Håper du blir raskt gravid! Selv om det er vanlig å bruke inntil et år på å bli gravid, så er det veldig mange som klarer det innen 6 mnd. Så snart har du nok en liten spire i magen din skal du se<3

Skrevet

du som er snill da :D hehe.. jada det er vel kjipt uansett når forhåpningene er der og iallefall når man trodde den satt, men man blir gravid senere vi :D

Du fortjener det virkelig etter 19pp :)

vet det er vanlig at det kan ta en stund, men prøver å smøre meg med tålmodighet :D jeg tror første pp er sånn at man er skikkelig spent og ekstra håpefull fordi det er nytt og spennende og sånn.. svidde av aaaalt for mange tester, men det er vel sånn man lærer av :P

Skrevet

Hehe, det har du rett i!:) Første pp er helt spesiell! Det med testene har ikke roet seg for min del;P Svir fortsatt av så utrolig mange tester på en pp. Men bestiller sånne billige strimmeltester på lavpristester.com eller billigetester.no, hvis ikke hadde jeg blitt veldig fattig;) Har du en samboer som er like spent eller?

Ja vi blir gravide senere! Får håpe det blir snart. Hadde jo vært koselig om vi hadde kommet inn i marsforumet sammen:) Du fortjener det masse du og!

Skrevet

ja, det er det jeg er dritt redd for at jeg også kommer til å forsette med, den testinga, da får vel jeg begynne å bestille jeg og:p hehe..jeg ble veldig fattig denne mnd.. hehe..

Jada, han har kjempe lyst, og han er ivrig. nå som jeg testet positivt var det han som passa på at jeg ikke ble FOR glad til vi hadde tatt en til. han tørte liksom ikke håpe før jeg fikk en positiv til og mensen uteble. og så fikk jeg jo mensen og da var det bra at han passet på at jeg ikke tok gleden på forskudd, selv om jeg egentlig gjorde det:p følte meg så gravid liksom.. så han ble skufffa, men sa at han gleder seg veldig til å prøve igjen og får enda mer lyst til å klare det.. hehe.

det som er kjipt er at han skal 1 uke på ferie.., borte hele den fruktbare perioden min:( det er kjiiipt..

jeg vil nåååå, blir en laaaang lang mnd.. hehe.

hadde vært kjempe gøy om vi fikk det til begge 2 :D merker at jeg synes det er veldig koselig å ha noen å snakke med dette om (meldte meg inn idag) og jeg har holdt prøvingen og sånn for meg selv, for vi vil ikke dele det med venner og familie før jeg eventuelt gravid. og det er veldig frustrende og ikke ha noen å prate med om det (bortsett fra sambo da).

iallefall idag når jeg var helt fra meg på jobben (merket at mensen kom mens jeg var på jobb og skulle være på jobb 7 timer til) og ville jo ikke si noe til noen. vanskelig! alle spurte hva som var galt:p så takk for at du tok deg tid til å prate med meg :D hjalp skikkelig..

Skrevet

Hehe, er lurt å bestille derfra ja, koster jo sånn rundt 12 kr for en test framfor 100;) Så kan man heller kjøpe en dyr test hvis man får to streker på strimmelen. Man blir helt hekta på testingen, hehe! Det er non mnd hvor jeg har prøvd å ikke teste før evt tanta ikke kommer, men blir sååå stressa av det jeg. Bedre å være "forberedt" på TR med en negativ test synes jeg..

Såå koselig at samboern din er så ivrig!:) Det var bra at han passet på at du ikke tok gleden alt for mye på forskudd da. Man får mye mer lyst til å prøve videre når man har en positiv samboer, sånn er min og:) Hvis du opplever en kjemisk flere ganger så kan du bestille noe som heter babyklister.

Ååå såå kjedelig at han er på ferie hele den fruktbare perioden din:( Men svømmerne kan jo leve i 5 dager, så dere får kjøre på litt rett før han drar;) Så er det kanskje en liiten mulighet ihvertfall.

Jaa hadde vært kjempegøy om vi fikk det til begge 2! Utrolig frustrerende å ikke ha noen å snakke med! Jeg har fortalt det til en del jeg, men det hjelper ikke for de skjønner ikke hva jeg går gjennom. Så da er det så fint å skravle her inne med alle som går gjennom det samme og tenker på baby døgnet rundt;)

Stakkars deg, det må ha vært grusomt å sitte på jobben da du fikk mensen!!:( Hadde ikke klart å holde tårene inne jeg tror jeg. Hva svarte du når de spurte hva som var galt da?

Så bra at det hjalp å prate med meg!:) Kjempekoselig å snakke med deg og!

Skrevet

ja, det lønner seg nok å bestille litt da ja. hehe! ja, blir helt gal jeg og, det er så forferdelig spennende, også der og da driter jeg liksom i pengene, vil bare vite det NUH! hehe.

det er godt vi har kjærestene våres :D du har en snill kjæreste du<3 hehe.

godt du informerer meg for jeg er jo helt blank! haha, begynner å hjelpe nå da, kan LITT mer iallefall:) hehe

jepp, får kjøre på før han drar :D

Jeg krysser fingrene for deg:) du skal få det til du, du kommer ikke noe vei utenom!! hehe.. :)

ja, det var helt fælt når det skjedde, jeg var på et ærend med ei av kollegene mine da jeg begynte å kjenne at det blødde, håpa jo at det ikke var blod da, også ble jeg sånn, jeg må på do NÅ, for jeg ville finne ut av om jeg blødde.. dagen min starta jo med DET humøret, og når jeg kom på do, hadde jeg lyst til å bare gråte, men jeg kunne jo ikke det, kollegaen min venta på meg..

så tok jeg meg en 5 min aleine, og ringte kjæresten og da begyte jeg å gråte. så tørket jeg tårene og gikk ned på jobb igjen. og var helt fra meg, og når de spurte sa jeg bare at jeg hadde en dårlig dag, og at jeg hadde fått mensen og var i dårlig humør pga det, og at jeg var sliten..

ja, det hjalp veldig å prate med deg, det skal du vite :D kjempe koselig!

Skrevet

Ååh tusen takk!!!:) I like måde! Du ga meg skikkelig motivasjon til å fortsette å stå på! Har egentlig gitt opp, men nå ga du meg "gnisten" tilbake;) Etter et år med prøving uten hell er det jo vanlig å utredes for å finne ut om noe er galt. Men sambo nekter å levere sædprøve, så vi kommer ikke så langt akkurat. Har en følelse av at vi må ha prøverør skjønner du. Men som du skriver SKAL vi få det til, hihi, får håpe det blir en spire på oss begge i løpet av sommeren. Heier masse på deg!:)

Kjempesnill kjæreste du og har<3 Ble han veldig lei seg? Min ble såå lei seg da jeg hadde kjemisk, men det kom noe posivit ut av det da. Han ble bare enda mer motivert for å prøve videre:)

Ååå det hørtes helt grusomt ut! Stakkars deg!!:( *Trøsteklem*. Du er kjempesterk som klarte å komme deg gjennom hele dagen på jobb. Utrolig at du klarte å holde tett om hva som hadde skjedd. Det er ihvertfall koselig at de på jobben bryr seg om deg da:) Hva jobber du med?

Skrevet

ååh, så skjønn du er :D glad for at jeg hadde en positiv virkning på deg også da!! jeg viste at det var lurt av meg å melde meg inn her, du er også den første jeg prater med her inne :D hehe..

hvorfor nekter han da? har du sjekka om det er noe med deg?

sommeren er knall vettu, heier på deg og, mest av alle :D hihi.

han ble mer skuffa enn lei seg, men det var fordi han ikke tørte å håpe enda.. smart av han det egentlig! men vanskelig. sambo min også ble enda mer motivert til å få det til, og det er gøy :D

taaaakk:) ja, var glad da jeg kunne dra hjem! jeg skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarte å holde på det selv, jeg som har stort behov for å snakke om følelser og sånn, jeg ringte til søstrene mine da (3 1/2 år og 1 år eldre enn meg) og da var vel kanskje det som hjalp, de og sambo er de eneste som vet det da.

koselig at kollegaene mine også brydde seg ja:) jeg jobber som frisør, det vil si at jeg har bare 3 mnd igjen av lærlingtiden min!!! jippii:D så jeg står for det meste dagen lang med kunder, ikke så lett det heller etter det som skjedde, og stå der å smile og være blid.

Skrevet

hva jobber du med forresten? :D

Skrevet

Ååh så søt du er!!:) Tusen takk! Koselig at jeg fikk være den første du prater med her inne da;) Masse koselige jenter her, så du kommer nok ikke til å angre på at du meldte deg inn. Man kan bare bli litt vel avhengig til tider;P Hehe. Har ikke vært her inne på 2 mnd jeg for jeg måtte konse om eksamen, blir helt oppslukt av barnimagen jeg.

Han nekter fordi han synes det er flaut, og fordi han er redd for resultatet. Mannlig stolthet vettu. Sjekket meg for et år siden og alt var fint, men tenkte å ta en ny sjekk til høsten. Men man får ikke lapraskopi (kikhullsoperasjon) før mannen ar testet svømmerne da. Så blir bare gynekologisk undersøkelse, innvendig ultralyd og blodprøver.

Det var jo bra at han ikke turte å håpe så mye, så han ikke ble fullt så lei seg. Ikke rart at han ble skuffa da stakkars:( Har dere vært sammen lenge? Hvor gammel er han? (du trenger ikke svare hvis du ikke vil da, hehe)

Så koselig at du har to søstre som du kan prate med om sånt! Det hjelper nok! Har alltid hatt lyst på en søster:) Jeg er også sånn som liker å prate om følelsene mine og sånt.

Virker kjempemorsomt å jobbe som frisør da! Trives du? Må ha vært sykt vanskelig å være hyggelig mot kundene etter det som skjedde:(

Jeg studerer spesialpedagogikk jeg, skal begynne på 3. året nå til høsten. Også jobber jeg som assistent for en funksjonshemmet jente.

Skrevet

jepp, veldig glad for at du var den første :D kommer til å fortsette å prate med deg jeg!! kan tenke meg at jeg kommer til å bli avhengig av dette ja er vel det allerede, skal ha kjøretime imorgen kl 8 og så rett på jobb og jobbe til 17 skulle vært i seng for LEEENGE siden:p men ikke så lett, og ihvertfall ikke når sambo sitter å ser film.. hehe.

ja, den mannlige stolheten vet jeg en del om ja.. men det skal vel litt til for at det ikke skal være bra nå, er sikkert knall med deg enda :D og du har blitt befruktet en gang før, så dette ordner seg :)

vi har vært sammen i 2 1/2 år, så kanskje ikke såå lenge da, men en liten stund.. hehe. og han er 24 :) dere da? og hvor gammel er han?

Ja, jeg er veldig glad jeg har søstrene mine de er elsk <3 hehe (har 4 eldre halvsøsken også da) og 6 tante barn :D har ekstra god kontakt med de 2 søstrene mine pga ikke så stor aldersforskjell og det er de jeg har vokst opp med, og mamma er død, og pappa har vi ikke kontakt med, så da er det godt vi har hverandre:)

Jada, er morro å være frisør, litt slitsomt til tiden, men sånn er det vel i alle jobber:)

Så morro da :) da får vel jeg spørre om det er gøy å studere? studentlivet virker bra iallefall:p og å være assistent er vel en givende jobb kan jeg tenke meg :) gøy å jobbe med mennekser..

kan hende jeg ikke svarer på den siste nå, er fordi jeg MÅ legge meg, opp tidlig:p men jeg skal svare på alt imorgen asså!!

kjempe koselig å prate med deg!!:) nattaa

Skrevet

Så koselig!! Kommer til å fortsette å skravle med deg og! Var såå koselig!!:) Hehe, ja man blir sykt avhengig;P Så måtte holde meg unna i eksamenstiden. Uff, stakkars som skal ha kjøretime så tidlig på en lørdag! Hatt mange kjøretimer? Håper du får lappen snart da!:) Veldig praktisk å ha den! Skjønner at det ikke er lett å legge seg når sambo sitter og ser film;) Burde ha lagt meg for en stund siden jeg og, var bare så koselig å sitte opp å skravle, men får vel finne senga nå jeg og!

Hehe, mannfolk altså:P Får satse på at det er bra med oss begge og at vi bare har vært litt uheldige. Tror nok at du kommer til å bli gravid med én gang når du hadde en kjemisk i første pp. I løpet av sommeren har du garantert en spire i magen:)

2 1/2 år er jo lenge det!:) Så koselig da! Vi har vært sammen i 5 år. Han er 24 (blir 25 i sommer). Håper så innmari at han frir snart, hehe. Er dere forlova?

Så koselig det må være å ha en så stor familie, skjønner godt at du er ekstra knyttet til de 2 søstrene dine. Uff, det høres ut som du har hatt det forferdelig tøft:( Utrolig at du har klart å holde deg oppe. Håper du har det bra nå da. Kjempebra at dere søstrene har hverandre<3

Jeg har en lillebror på 18 jeg. Ellers så har jeg mamma, pappa og to stefedre, hehe. Pappa fant plutselig ut at han var homofil mens jeg og broren min var små;) Veldig glad i alle sammen da.

Studentlivet er veldig gøy. Man får nye venner, og kan styre mye av dagene sine selv. Akkurat de 2 mnd rundt eksamen er heeeelt grusomme, men ellers er studentlivet topp!:) Gøy å jobbe med mennesker ja. Er en veldig givende jobb å være assistent:) Synes utviklingshemmede mennesker er veldig fasinerende, hvis man kan kalle det det. De er så fantastiske mennesker til tross for all motgang.

Bor du i Oslo?

Du får sove godt, så snakkes vi!:) Nattaa

Skrevet

heii igjen:) jeg hakke vært hjemme idag jeg, så hakke fått sjekket før nå:( og jeg vil gjerne svare deg ordentlig! så derfor svarer jeg imorgen igjen jeg :D er det forresten bedre å skrive over post enn på denne tråden?

gleder meg til å snakke med deg igjen ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...