Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med tidlig ul på feks volvat el lignende?

Når fikk dere det evt gjort? uke altså.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei skal på volvat på onsdag,da er eg ca 6 uker.dette pga sa i mars.men der får du time berre du ringer:)koster litt da men,eg syns det er verdt det eg da:)lykke til

Skrevet

jeg var på Volvat i uke 8 for GU og tidlig UL, betale ca. 1000 kr. og så på 12-ukers UL på Majorstuaklinikken som kostet 1200, samt 3D UL på Majorstuaklinikken som også kostet 1200. Lang ventetid på Volvat og vanskeligere å komme seg dit, så må si jeg foretrekker Majorstuaklinkikken selv om de kostet litt mer.

Skrevet

3D UL var i uke 22

Skrevet

Hei

Er det stor forskjell på det du ser på UL i uke 8 og i uke 12? Var i uke 12 i forrige svangerskap men denne gangen skal jeg i uke 8

Skrevet

Ja i uke 8 så jeg nesten ingenting, men uke 12 var veldig fint :)

Skrevet

Jeg var på ul på Aleris i uke 11. Fikk time dagen etter at jeg ringte(kunne også fått time samme dag), og betalte 675kr. Fikk med 6 bilder av knøttet :)

Skrevet

Hei!

Var det i Bergen på Bryggen? Må man ha en grunn når man ringer, eller?

Vil jo bare vite at alt er i orden.. :-)

Skrevet

Ja det var i Bergen på bryggen :) Jeg ringte bare å spurte om de tok ul der, og det gjorde de. Spurte meg ikke om hvilken uke jeg var i eller noe, fikk time veldig fort :) De tar både innvendig og utvendig ul der. Anbefales :)

Skrevet

Takk da tror jeg at jeg gjør det... kjekt å se at alt er som det skal...

Er tredje man, men jeg er like nervøs hver gang.. :-)

Skrevet

Ja, det var veldig betryggende å se den lille sprelle rundt :) Man kjenner jo ikke barnet så tidlig, og da syns jeg det var utrolig godt å få se at alt var i orden :) Kjekt for pappaen og å se ;)

Skrevet

Anbefaler også Aleris i Bergen!!! Fikk time på dagen og fantastisk service! Var akkurat 9 uker den dagen jeg tok ul.

Skrevet

Hei

Jeg vil anbefale Majorstuaklinikken på det varmeste, var der i uke 12.

De undersøkte alt og jeg fikk med meg både 2d og 3d bilder hjem:-)

Skrevet

Jeg anbefaler også Aleris!!! :) Utrolig hyggelige folk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...