babyloveyou Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Noen som har erfaring med tidlig ul på feks volvat el lignende? Når fikk dere det evt gjort? uke altså.. :-)
håp_84 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 hei skal på volvat på onsdag,da er eg ca 6 uker.dette pga sa i mars.men der får du time berre du ringer:)koster litt da men,eg syns det er verdt det eg da:)lykke til
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 jeg var på Volvat i uke 8 for GU og tidlig UL, betale ca. 1000 kr. og så på 12-ukers UL på Majorstuaklinikken som kostet 1200, samt 3D UL på Majorstuaklinikken som også kostet 1200. Lang ventetid på Volvat og vanskeligere å komme seg dit, så må si jeg foretrekker Majorstuaklinkikken selv om de kostet litt mer.
Keisermamma igjen Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Hei Er det stor forskjell på det du ser på UL i uke 8 og i uke 12? Var i uke 12 i forrige svangerskap men denne gangen skal jeg i uke 8
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Ja i uke 8 så jeg nesten ingenting, men uke 12 var veldig fint
fredagsbarn Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Jeg var på ul på Aleris i uke 11. Fikk time dagen etter at jeg ringte(kunne også fått time samme dag), og betalte 675kr. Fikk med 6 bilder av knøttet
babyloveyou Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2008 Hei! Var det i Bergen på Bryggen? Må man ha en grunn når man ringer, eller? Vil jo bare vite at alt er i orden.. :-)
fredagsbarn Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Ja det var i Bergen på bryggen Jeg ringte bare å spurte om de tok ul der, og det gjorde de. Spurte meg ikke om hvilken uke jeg var i eller noe, fikk time veldig fort De tar både innvendig og utvendig ul der. Anbefales
babyloveyou Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2008 Takk da tror jeg at jeg gjør det... kjekt å se at alt er som det skal... Er tredje man, men jeg er like nervøs hver gang.. :-)
fredagsbarn Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 Ja, det var veldig betryggende å se den lille sprelle rundt Man kjenner jo ikke barnet så tidlig, og da syns jeg det var utrolig godt å få se at alt var i orden Kjekt for pappaen og å se
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Anbefaler også Aleris i Bergen!!! Fikk time på dagen og fantastisk service! Var akkurat 9 uker den dagen jeg tok ul.
Tiger79 Skrevet 8. juni 2008 #13 Skrevet 8. juni 2008 Hei Jeg vil anbefale Majorstuaklinikken på det varmeste, var der i uke 12. De undersøkte alt og jeg fikk med meg både 2d og 3d bilder hjem:-)
mei&mi + marcus :) Skrevet 9. juni 2008 #15 Skrevet 9. juni 2008 Jeg anbefaler også Aleris!!! Utrolig hyggelige folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå