Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er flere som har introdusert dette for sine små. hvor har dere fått tak i koseklutene?noe spesielt med de, eller er de bare gode liksom, hehe

verdt et forsøk her i gården siden hun ikke tar smokk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han koser med gulpefilla si;=)

Hadde ikke planer om ``kose`` fille til han,men han koser seg med den filla...

Skrevet

vet de har de på reflex:) min gutt ligger å holder rundt den når han sover... nååeh! søtt:)

Skrevet

ja, en som vi har hatt i sengen når vi har oss- den liker han lukten av

hehe :)

Skrevet

Jeg introduserte en gulpeklut bare, så at lillegutt hele tiden prøvde å legge hånden over ansiktet når han var trøtt. Når jeg ga ham dette, var dette perfekt for ham.. sovnet som en sten. Gulpekluter/gasskluter har vi brukt. Men så fikk vi en koseklut fra bokklubben, kjempe myk og fin firkant aktig klut med ett kanin hode og ben i hvert hjørne.. den er nå et must når han skal sove. Ordner og styrer selv en stund først, som om han må finne riktig "stilling" på kosekluten.:-) Gasskluter funker også fortsatt hvis vi har glemt kaninen. :-D

Skrevet

tror eg hadde et lite flis pledd oppe i senga hennes en gang. og nå skal hun bare ha det når hun sover..

Skrevet

bruker spøkelsespleddet fra princess vi=) begynte å ta seg masse på ansiktet så jeg la pleddet det i går og det funker som pokker..sovner nesten med en gang nå..godt:D

Skrevet

Har settdet på Rudo barnevognhuset og Brio butikker

Skrevet

Har en koseklut som er firkantet med ett tigergutt hodet på ene kanten, og så en knute på de tre andre kantene.

Mini liker denne kjempe godt, fikk den da han ble født. Men de har dem på lekebutikkene rundt omkring :)

Skrevet

fikk en kjempefin koseklut med en kanin i midten av mormor, laget teddybjørnkompaniet i Sverige, men vet ikke hvor den er kjøpt. Den liker Emma kjempegodt! Mykt og deilig stoff ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt en på Fru Lyng. en slags overlodden fleece på en måte, med en kanin i enden. Den blei poppis med en gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...