Gå til innhold

Hvilken storby er den beste? Kom med tips til meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mange å velge mellom, hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I norge? Trondheim:) :) liker meg oxo veldig godt i oslo faktisk, syntes d er så mye rart å se der:)

Drømmen er å dra til Dubai ;)

Skrevet

Barcelona er helt super. Storby med strand, masse kultur og historiske bygninger, stor fotballstadion hvis gubben er interessert i det, og masse shopping. Og ikke minst nydelig mat og passe stor by.

Skrevet

ja, barcelona ser fantastisk ut! Noen som har vært i nice eller amsterdam?

Skrevet

digger Dublin og Liverpool

Greit å orientere seg

Puber

kort vei til flyplass

nødvendigste butikker

Skrevet

Jeg har vært både i Nice og Barcelona-Barcelona er uten tvil min favoritt av disse to. Når det er sagt er det to ganske forskjellige byer da, Nice er ikke så stort-ingen gedigne shoppingcenter etc som Barcelona har, men veldigg koslig og rolig atmosfære. Mye fint å se på-og kun en liten busstur unna Monaco om du vil ha med deg to storbyer i en tur........Monaco var veldig flott-men alt blir liksom veldig annerledes enn det man forestiller seg..........

Ellers er jeg veldig glad i London, elsker å gå på markedene der og se på livet.........

Skrevet

PARIS PARIS PARIS PARIS ! ! ! ! Helt utrolig nydelig!

Skrevet

Mexico City

New York

Chicago

London

Bangkok

Tokyo

Seattle

Skrevet

Venezia

paris

Milano - litt skuffet da jeg var der, men var "bare 16" da, så kanjo hend ejeg liker dte bedre nå. fokus på litt andre ting kanskje.

London

skal til Barcelona i september

ellers er faktis gøteborg, Århus og København veldig fine byer det også.

har familie i Århus så der er jeg lommekjent. og liker meg enormt godt i den byen., hadde dratt tilbake dit mabge ganger selv om jge ikke har familie der.

Skrevet

Enig med noen over her, Barcelona uten tvil =) By og badeferie i ett hvis du reiser mellom april-oktober.

Skrevet

Dublin er helt fantastisk!

Skrevet

Paris er jo en nydelig by! Anbefales :)

Skrevet

ROMA! Ingenting slår Roma!

Skrevet

Var i New York for noen uker siden der er det fantastisk ellers elsker jeg Melourne og Hong Kong

Skrevet

Amsterdam er bare så bra. Elsker den byen. Åsså Budapest. Kjempe fin by det å. Billig og masse å shoppe begge steder :-)

Å maten er også bra begge steder.

Skrevet

LIISSSBOOOAAAAAAA!!!!

Masse historie, kultur, shopping (store kjøpesentre og bittesmå butikker), uteliv, koselige folk, parker, vin, mat, vakkert og spennende, en by det er morsomt "å gå seg bort i", klima, strender og golf. Helt perfekt.

Skrevet

Jeg elsker London, London elsker meg! :-)))

Skrevet

Mine to favorittbyer er:

New York City. Manhattan er det mest fantastiske, fasinerende og pulserende stedet jeg har opplevd! Der har du alt innen shopping, kultur, mat og andre opplevelser. Og ikke lange turen unna ligger Long Island med endeløse strender og badeliv...

Roma. Deilig vin, mat, kultur og arkitektur... Romantisk og sjarmerende... Skikkelig kjærstested!

Skrevet

BERLIN!!!!

Billigste storbyen i (Vest-) Europa, mat og drikke er kjempebillig.

Masse bra shoppingmuligheter

Kjempekule utesteder

Histroisk sett veldig interessant by, masse å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...