Gå til innhold

HVORFOR??!

Sunshine med småtroll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor fins det insekter? HVORFOR? og hvorfor kommer de og ødelegger sommeren min? hater HATER mygg,fluer, vepser,bier,maur og andre stygge hæslige markdyr..usj! Får panikk bare jeg ser en veps eller bie..for ikke å snakke om EDDRKOPPER!Hvorfor fins de? joda..bare for å terge og skremme vettet av meg! grrrr

Videoannonse
Annonse
Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Edderkopper er hyggelige. Biller enda mer. Fluer og mygg og knott suger, men bier er stas. Veps på badet - tre stk - til morran i dag er er jeg ikke så glad i, men ellers må de få holde på. Maur - så lenge de ikke eter veggene mine eller biter - leve og la leve.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Forresten, den garantert søteste er humla. Tykkebollafeitahumla er det vel ingen som kan mislike?

Skrevet

hehe.. da burde du sett med et elektromikroskop hvordan de forferdelig middene som ser ut som monsteredderkopper sitter å koser seg i sengetøyet og huden din vennen!! De har reneste festmåltidet der de kryper i millonertall rundt omkring på kroppen:-) Er ikke sikker at samboen din får noen blowjob i kveld:-)

Skrevet

hehehe..ok..humla er ikke den værste..så lenge den holder seg unna meg. liker ikke at den surrer rundt hodet mitt..har langt hår og plutselig sitter den fast..iiiik

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Det er ikke sikkert uansett, han er dum.

Skrevet

forresten.. når jeg tenker meg om, så kom det faens meg en veps inn i bilen i dag!! Noen dro på smilebåndet da jeg regelrett fikk panikk!! må være noen muterte kjempeveps som er blitt odla frem i år:-)

Skrevet

Du MÅ se biefilmen. Da ser du hvorfor bier fins iallefall. :oP

Skrevet

har sett det..gyselige greier..støvsuger senga 1 gang i uka med maks sug..tror ikke det hjelper,men lever i håpet..

Nei, han får vel få det i dusjen istedet:)

Skrevet

hmm..kanskje det;) virka jo litt søt på reklamen..æææ! flygeting i huset!Ikke mygg,flue,veps eller bie..noe annet rart..noe uidentifisert..usj!

Skrevet

Pass på så du ikke drukner da!! Eller at han plutselig får det for seg at du er solbrent på ryggen og vil prøve et av rådene du ga til meg mot solbrenthet:-)

Skrevet

hehe..*leter frem snorkel og dykkemaske* bruker solfaktor jeg vett'u;) hørt om det?

Skrevet

solfaktor?????? inneholder jo bare gift og alskens kjemikalier!! Næhhh heller solbrent enn sånn giftmasse smurt på kroppen:-)

Skrevet

hehe..heller litt ekstra kjemikalier enn å se ut som en ihjelstekt hummer resten av sommeren..ekstra fin blir du når huden begynner å flasse og det henger ekle hudflak..

Skrevet

ikke på denne kroppen nei!! her henger huden sammen uansett:-)

Skrevet

Det finnes hjelp å få. Herregud oppsøk en psykolog da og ikke plag oss med fobiene dine:(

Skrevet

Fordi ellers ville ikke fuglene fått mat og blomstene parret seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...