Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen på mandag. Det sto jeg kunne teste fire dager før. Den var negativ. Da er jeg vel mest sannsynelig ikke gravid? Det står selvsagt på testen at man kan teste falsk negativ før ventet mens , men sånn stort sett vil den vel slå ut positiv tre dager før mensen er ventet? noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer helt ann på.... normalt kan man teste pos noen dager før, men ikke alltid.. om man produserer hcg sent kan man vente lenge... jeg er en uke over ikm og i dag testet jeg med qr.. den ble svaaakt pos... men vet ikke om det var synsbedrag eller ikke... om jeg da er gravid betyr det at jeg produserer hcg veldig sent... så vent og se om tanta kommer du=)

Skrevet

Ikke gi opp håpet:) Så lenge du tester før ikm er det godt mulig at du er gravid selv om testen ble neg. Vet du akkurat når du hadde EL? Hvis ikke kan det hende at du hadde EL en dag eller 2 senere enn du tror, og da blir jo sannsynligheten for å teste pos 3 dager før IKM enda mindre. Masse lykke til, håper du har en spire i magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...