~sjiraff~ Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Sånne som meg f.eks... Jeg klikker snart pga trass trass trass om dagen. Alt er galt og hun hører ikke på et ord vi sier. Det er som å snakke til en vegg. I tillegg til en trassig jente er det da lillebror som ikke vil sove i varmen... Og sambo, han jobber som vanlig..! Enkelte dager drømmer jeg bare om barnefri og tre flasker rødvin!
WP-TLogPeanut Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hehehe, skjønner sååå godt den frustrasjonen! Har ei som trasser vilt om dagen her og.. i løpet av i går og i dag, har hun ikke hørt etter/gjort som hun får beskjed om , EN eneste gang i løpet av hele dagen!! Sliten jeg no
susemor-3 små Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Hehehe... Jeg er så priviligert at samboer har tatt med seg våre over grensen hele helgen så jeg virkelig skal få slappet av. Men noe rødvin kan jeg jo ikke unne meg, hehe!! Det beste med unger er jo at det går opp og ned. I morgen har det kanskje roet seg litt.... Men du hadde kanskje en dåp i sikte??
Mille** Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hehe....høres ut som hos oss om dagen, bortsett fra babyen da. ;o) Sofie hyler og skriker for den minste ting, trasser og styrer på. Trøsta er at storesøstra var værre. Syns vi takler det bedre denne gangen egentlig, har lært meg til å telle til 10, evt 20-30 også noen ganger. ;o)
miss_chica Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 helt likt som hos oss det..samboern har vært på jobb hele dagen, fortsatt ikke kommet hjem..han trassen på 3 1/2 har ikke hørt på meg i det hele tatt, og så har vi han lille som har seperasjonsangst og heller ikke får sove...i tillegg har jeg vært syk og flydd frem og tilbake på do hvert 15 min! yess for en dag!
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Hehe...da skulle de færreste had barn ;-))) Jeg holder regelrett på å fly på veggen enkelte dager. Å få unga i seng for kvelden er balsam for sjela da.
~sjiraff~ Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Dåpen er heldigvis over ) Ja noen dager er bedre så vi får satse på en bra dag i morra. Største problemet med ungen er jo at hun er så fordømt sta... Vi kan stå rolig på vei hjem fra bhg i 20-30 minutter fordi hun nekter å gå videre av en eller annen grunn... Rart hvordan det blir med nr to. Da snuppa var nyfødt ville jeg ikke ha barnevakt i det hele tatt... Nå gleder jeg meg til junior sovner med bare flaske (umulig prosjekt dessverre) slik at jeg kan få en natt "fri"...
susemor-3 små Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Hehe... Ja for å ikke snakke om det evige morgenritualet til storesøster her, der det nøye skal overveies hva slags kjole, truse, hårspenner og strikker som skal brukes. Blir aldri fornøyd, og uansett hva vi har blitt enige om kvelden før, er det noe som ikke faller i smak på morgenen. Får håpe lillegutt tar flaska snart så du kan få sovet ut litt... I det minste godt dåpen er over. Jeg gruer meg allerede til neste selv om det er et halvår til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå