Gjest dagdrømmer Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Så nå skal jeg ta en haug sit-ups og rocke et kvarters tid;-)
Gjest dagdrømmer Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Sånn. Men hva gjør dere andre med blåmerkene på hoftene i disse bikinitider? (Ikke at jeg burde gå i bikini uansett, men rumpa og lårene ser like jævlig ut som magen så hvem bryr seg...;-)
mamma >to gull Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 blåmerker fikk jeg kun de 2 første gangene,så de går nok snart bort;) De var ikke så snasne de blåmerkene jeg fikk heller skal jeg si det..skikkelig stilig...Men,hva gjør man vel ikke for skjønnheten..
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Inspirert av hva?!?! Sitter å trøkker i meg snop jeg- nam nam!!
Gjest dagdrømmer Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Hi hi, det var noen rockeringinnlegg her, og jeg har vært litt sløv i det siste... Skulle på skikkelig sykkeltur i går, men det endte med tusletur med venninne. Så jeg har reparert samvittigheten min litegrann nå. Snop ja... nei, vil ikke bli inspirert av det, der klarer jeg meg fint uten hjelp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå