Gå til innhold

sjokolade

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må dere ha kald sjokolade, eller er det det samme?

Min kjære(vi skulle vel slutte å bruke ordet sambo) må ha sjokoladen i kjøleskapet eller fryseren en stund for han kan spise den, Jeg synes sjokoladen er best når den har lagt i rom temperatur før jeg skal spise den. Synes smaken kommer kommer bedre da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil IKKE ha den kald!

Skrevet

Jeg er eig med din kjære, sjokoladen skal være iskald!

Skrevet

jo kaldere jo bedre, gjerne duppet i kaffen...nam nam nam.....nå fikk jeg lyst på sjokolade!!!!!:P

Skrevet

Det kommer an på sjokoladen:-P

Stratos er ikke så god når den har vært i kjøleskapet syns jeg, smaker mindre da.

Men melkesjokolade og de andre freiaene, mååå i kjøleskapet;-)

Skrevet

Spørs hvilken sjokolade det er.. Som regel vil jeg ha den romtemperert men melkesjokolade å kinder maxi er best når den har ligget i kjøleskapet. Eller aller best med kinder maxi er å smelte den med hårføneren, også legge den i kjøleskapet til den har stivnet! Nam nam.....=) eller nå kan man jo legge den i solen.. tihi.

Skrevet

Spiser bare melkesjokolade (med og uten non-stop) og den MÅ være kjøleskapskald!! =)

Skrevet

Spørs hvordan sjokolade det er,men det er vanligvis best etter den har vært i kjøleskapet ei lita stund

Skrevet

Iskald og med iskald melk til. Men spiser veldig sjelden sjokolade uansett og veldig lite om gangen. En par biter så er jeg fornøyd for lang tid framover.

Skrevet

Helst iskald:) må ha d vær dag....

Skrevet

Ohhh hihihi første gang jeg har sett noen bruke det ordet sånn;-)

Jeg har skrevet et dikt som heter Kjøleskapskald;-)

Men det handler ikke om sjokolade da, hihi:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...