Gjest kalinikta Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 ... hva fikk dere av mannen/kjæresten deres?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Sambo hadde ordnet slik at mamma kom på besøk (hun bor 30 mil unna), så hadde en kjempe koselig lang helg med henne. Og på selve dagen var mamma barnevakt så var vi ute på Big Horn å spiste middag. Fikk et armbånd av sambo og av sønnen fikk jeg gavekort for å kjøpe meg solbriller (må ha nye solbriller med styrke).. en helt topp gave..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 ikke en dritt..og den lever jeg på enda så han bør slå til skikkelig i år (noe jeg tror han gjør)..hehe..skal nevne til han at jeg har sagt det på dib nå så han får enda større press på seg..
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Husker ikkje. Hadde fått mallo ei uke før og satt på legevakta med kramper i urinrøyret. Så når eg tenker meg om så fekk eg sikkert ingenting.
Little Dreamer Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 allianse ring i hvitt gull og verdens koseligste kort og en innrammet kjærlighets erklæring.Jeg smiler ennå
Gjest kalinikta Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 He he huff stakkars, for en bursdag. Håper han tar det igjen senere..
Mamma til snart 4 Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Ikke en dritt;) hehe. jeg fylte 20 år i januar da hadde vi barnedåp samme dag, så jeg sa at jeg ikke ønsket meg noe i år, fikk være barnets dag den dagen:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk ny mobil, to sesonger med greys anatomy, og øreklokker til ipoden min:)
Gjest kalinikta Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Godt å se at noen av dere har romantiske menn jenter:) Jeg fikk nemlig ingen gave, med et vagt "å ja det har jeg glemt å tenke på, du skal få noe på etterskudd, har en plan" osv. Det er LENGE siden så jeg tror ikke det blir noe gave. Satser på neste bursdag.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Gavekort hos hudpleier:-) I fjor fikk jeg ingenting, han glemte det.. Dvs han snakket om det før han dro på jobb " faen, må jo kjøpe presang til deg og før jeg reiser", "Søren, det var den gaven til deg" osv osv.. Synes ikke det var særlig stas.. begynte på an igjen en kort stund når han kom hjem.. så var det slutt. Men han fikk høre det,.. ga noen stikk når det passet seg. Fikk symaskin til jul da, han prøvde å gjøre litt opp for manglende gave på bursdagen. Tror ikke han gjør det igjen... Altså, jeg forventer ikke noe dyr gave, eller gave i det hele tatt, men litt ekstra oppmerksomhet hadde gjort meg mye mer glad enn en gave. Hvertfall når det virker som det er et ork å kjøpe den gaven..
lionkittens Skrevet 6. juni 2008 #16 Skrevet 6. juni 2008 Wow.......... pinlig det husker jeg ikke. Men tror jeg fikk penger til å kjöpe meg klär ;O)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2008 #17 Skrevet 6. juni 2008 Forresten, det var i fjor, hehe glemte at jeg har hatt bursdag i år jeg:P I år fikk jeg annlegg til bilen, cd, og gavekort på frisørtime, klipping og striping,han hadde bestilt time til bursdagen min også
Gjest kalinikta Skrevet 6. juni 2008 #18 Skrevet 6. juni 2008 Ja ikke sant. Vi har dårlig råd og jeg ville ikke blitt glad for diamanter akkurat for da hadde vi måttet leve på grøt i et år liksom.. Så jeg sa jeg ønsket meg et kort; en oppmerksomhet; at han plukket løvetann på vei hjem fra jobb; OPPMERKSOMHET..
Fire småtroll Skrevet 6. juni 2008 #19 Skrevet 6. juni 2008 Blomster og 1000 kr for å kjøpe meg noe tøy...
hit og dit Skrevet 6. juni 2008 #20 Skrevet 6. juni 2008 Det var ikkje den flottaste bursdagsfeiringa eg har hatt nei. Mannen tar det nok igjen. Sist han ordna bursdagsfest så spurte eg om han kunne arrangere ein liten grillfest med to-tre nære venner. Eg kom heim fra jobb til ein heil gris på grillen, langbord, og ein diger hagefest. =) SÅ han kan når han kjem på det. (heilgrilla gris er forøvrig oppskrytt)
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juni 2008 #21 Skrevet 6. juni 2008 Fikk et 'gavekort'. Dvs. et kort hvor det stod jeg kunne fritt velge oss et nytt sterioanlegg. Har klaget på at det gamle er ødelagt i to år
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. juni 2008 #22 Skrevet 6. juni 2008 fikk jeg en sten i ringen min ... så hadde vi dåp til litj pia jeg føler ikke for å ha no hurra heu feiring for meg lengre ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå