Monajenten Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Bytt ut melken med cola zero, og du har meg;-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 hva er egentlig walters mandler..høre jo dere prater om det hele tiden, men har ikke funnet det på noen butikker:s
Mamsen87 :) Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hva er det med denne sjokoladen som er så fantastisk egentlig? Og hvordan mandler er det, vanlige?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Jeg og lurer på hvilken sjokolade dette er.. Går utifra at det er mandler i den..? Er det no godt da?=)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Det er sjokolade med "røstade" mandler! Litt sånn salte mandler inni!! Finnes ihvertfall i alle butikker jeg har vært på i sånn 200 gram plate!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 http://www.nettaktiv.no/fotooppdrag/walter.php Slik ser den ut, lekkerbiskenen ;-)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 ååå..en sånn freia sjokolade..nei da har jeg sett feil plass..har leta etter sånn vanlig sjokoladebar ting jeg og hoppa glatt over freia..får vel stikke på butikken i morgen..eller vent!Min kjære samboer er jo ute nå *ringer han*
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Han skulle kjøpe det;) dommen får dere snart;)
Sunshine med småtroll:) Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 da har jeg fått den *åpne pakke* hmm..ikke værst..men Yade er fortsatt best;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå