Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er det det kalles. Eller den tappen som jordmor hele tiden snakker om har nå kommet helt frem og hun har fått en finger inni. tidligere har den ligget langt bak. Har gått i den siste uken med rier som har kommet gjevnlig men har gidd seg etter noen timer. Var på sykehuse på onsdag og da merket jordmora at tappen har kommet helt frem og har begynt å åpnet seg. Hun mente at jeg kom til å få innen 3 dager, men lurer på om er det ofte de har rett når de setter slike tidsperioder.

Lurer på om noen som har erfaring med det?

evt hvor lang tid bruker det å gå?

Hode til ungen har festet seg for flere uker, er førstegangsfødende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde 2cm åpning i 8uker sist... da ble jeg satt i gang...

ble stoppet pga premature rier i uke 34.. fødte 10dager over termin

Skrevet

Jeg synes igrunn det er litt dårlig gjort at de sier slike ting, de kan ikke garantere noenting og alle fødsler er unike. Prøv å innstille deg på å ihvertfall gå til termin, og ta alt annet som en positiv overraskelse. Hilsen en som er på overtid for 3. gang:)

Skrevet

Hmm.. Jeg har åpning.. og ble sjekka for det i uke 36+4.. Hodet er festa og sånt.

men jeg vet at man kan gå leeeenge med åpning.

Veninna mi gikk i 8 uker med 3cm åpning.. ho gikk over termin og greier. Synes ikke jordmora di skal si sånne ting jeg.Det er ikke noe de kan garantere deg.

Skrevet

Enig med jolene84 *fødeklar*, dumt av jordmor og si sånt, da går man jo og venter mer enn man ville gjort ellers. Mange er både modne og har åpning lenge før det skjer noe. Men håper for din del at det skjer noe snart:)

Skrevet

jeg var hos jordmor en fredag.. hadde hatt to cm åpning en uke.. hu sa vi sees nok i løpet av helgen.. jeg kom tilbake natt til lørdag og fødte lille David Nathaniel =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...