Gå til innhold

Karbofri diett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd dette? Jeg prøver nå, har gått på det siden i går, synes ikke jeg blir mett, er det normalt?

Jeg spiste eggerøre med salami til frokost, kyllingsalat med egg, agurk og kylling til lunsj, kylling og salat til middag, salat med egg, tomat, agurk, paprika, salat(sånn ferdig pose), avokado og pinjekjerner til kvelds.

Noen med erfaringer med karbofri diett?

Kan jeg drikke saft forresten? tenkte på det nå, sitter med et glass saft forran meg, og har allerede drukket halve(solbærsirup)

Hva er værst? sukker eller karbohydrater?

Kan jeg spise sjokolade eller er det helt fy fy?

Så på nett om noe sukker erstatning, husker ikke navnet, men de har noe som heter sukrin på helsekosten her, tro om det er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant ut at sukrin er lav karbo;)

Da kan jeg jo lage noe godt med det. Nå ble jeg gla;)

JIPPI!!!

HI

Skrevet

du kan spise alt av ren fisk, rent kjøtt, frukt og grønnsaker.

du kan ikke spise potet, bare en banan for dag, ikke saft for det er sukker i. ingenting med sukker eller "fakesukker". ikke noen form for mel, potetmel eller annen stivelse.

har ikke lest på den linken. men slik funka den dietten jeg gikk på.

man føler seg sulten de første dagene fordi kroppen må tilvennes å ikke få raske karbohydrater. dette gir seg etter ca 3 døgn.

Skrevet

Jeg har prøvd, men spiser vanlig nå..du kan drikke sukkerfrisaft og spise sjokkis uten sukker( men du blir dårlig i magen om du spiser mye..) Hva med å steke hamburger/bacon/kyllingfilet/koteletter? Sukker er karbohydrater- såkalte raske karbohydrater.

Du kan piske krem og blande med litt sukkerfritt syltetøy, spise ost.

Tror det tar litt tid før du venner deg til maten- problemet er å bli flink til å variere- synes særlig at frokosten var et problem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...