happy mum Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Er det sånn at softis gir magevondt hos bebisen ved amming?? Har i mange uker "overhørt" lysten som aier at jeg skal spise softis, men i dag måtte jeg "gi tapt".. ) Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg bør forberede meg på en natt eller morgendag med mye skriking?? )
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det vet man jo aldri- for noen kan det bli magevondt for andre ikke.. Forberedte meg på løs mage på Jonas igår og idag- siden jeg hadde diare dagen før...
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Det er som med alt annet. Det _kan_ gi vondt. Men som helsepersonellet sier. Vi kan ikke unngå alt just in case. En må bare prøve seg frem. Men, det meste slår vell ut bare noen timer senere. Går natten bra, går det nok bra i morgen også! Nå fikk jeg lyst på soft is jeg også!
happy mum Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Den smakte himmelsk deilig.. Faktisk så var den så god at den evt er verdt noen timer med skriking.. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå