Gå til innhold

Snuppeluppen min!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sjelden som du er her, så fortjener du en egen tråd!!!;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...er denne virkelig tilegent meg...

Du er god du vennen min, glad jeg fikk muligheten til å bli kjent med deg.. Du er virkelig blitt en av mine aller beste venninner og det er på "kort" tid... Kjempeglad i deg snuppa mi <3

Skrevet

Selvfølgelig var den til deg!=D Nesten som gode gamle bim dager;oP

Så koselig å høre! Du er jo en av aller beste venninner du også vettu!;)

Er ikke så kort tid lengre... hehe.... ca 9+9=P *klemmerpåsnuppen*

GID=)

Skrevet

fysj og æsj=( Rabarbra dingsen var ikke å anbefale.... Noe så sukkersøtt! *blæh*

Skrevet

koselig å høre at det er likedan andre veien da :o) bare synd vi sees så sjelden, men håper det blir bedre når snuppen deres er blitt helt frisk så vi kan komme og dere kan komme hit ut... savner dere vettu :o(

Nei det er sant d vettu, det er jo ikke så kort tid siden vi ble kjent nå da... Morro å faktisk finne noen som er så lik seg selv på en måte og ser likt på ting og har noe av de samme intr. vi BIM lixom... Men koselig og snill og utadvent er du og nå kommer enda en liten prins eller prinsesse...Koselig... Gleder meg til å vite hva det blir... Melder meg frivillig på fødsel om jeg får lov og dere vil/synes det er ok :oP

God klem til deg snuppa :o)

Skrevet

Aha, der var du ja=P

Snuppen er jo bra=D OG har fått nytt sete=D så da er det jo bare å sette seg i bilen og reise på dagstur ut på ø'en;o) hihi.... Blir nok iløpet av helgen vettu! Og hvem vet......... hihi

Ja, sant!?! Nesten litt utrolig! utadvent?jeg? HAHA, troooor du snakker med feil person;o) R har jo sagt hva det blir, og som han sier "jeg vet best"=P hehe... Ååå, vil du overta den for meg????? Du kan få hele om du vil=D hihi, ikke akkurat den jeg gleder meg mest til! Klemklem=)

Skrevet

jaja..jeg skal se filmen på tvnorge jeg nå...så da detter jeg nok bort fra DIB... snakkes...

er forressten strømtom på hustlf... så vi snakkes på frifamilie søss :oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...