flypapir Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg var 8+3 da jeg hadde en veldig liten blødning. Ble litt småhysterisk pga at jeg hadde hatt en sa noen mnd tidligere, så tok kontakt med sykehuset direkte. Fikk så komme inn til innvendig ul hvor de konstanterte ma. Valgte deretter å avvente det hele for å se om kroppen ordnet opp selv, men det gjorde den ikke. Måtte derfor ha utskrapning to uker etter...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde brunlig utflod, kunne gå dager imellom, men så kom det litt igjen. Det begynte i uke 6. Og da jeg var 10 uker fikk jeg konstater at det var dødt!Måtte ha utskrapning. Hadde vært dødt ei stund da, fra da det brunlige utfloden startet!Hadde ikke vondt eller noe, ikke slik jeg hadde med SA èn! Hvordan det?
Giinaღ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Tilfeldig oppdaget vi det på UL innvendig i uke 10. Hadde vært dødt i ca 4 uker. Hadde fortsatt endel symptomer.
Elmoen Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg hadde brun utflod i starten av uke 8. Gikk til legen temmelig småhysterisk, men ble fortalt at "dette er heeeeeelt normalt" og ble sendt hjem, Ingen blodprøve heller. Jeg ringte til en privatklinikk og fikk time dagen etterpå og fikk konstatert BO (MA). Ikke for å skremme noen om å ha blødninger, men en ul er så mye bedre enn å gå å bekymre seg! Betaler gledelig 500 kroner for litt nattesøvn, uansett hva resultatet måtte være. Nå blør jeg igjen i uke 6 og skal til ul på mandag. Gadd ikke gå til fastlegen men kontaktet privatklinikken med en gang. Synd det må vær sånn egentlig...
scoobydo Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Jeg hadde litt lyserosa utflod i uke 7, var på ul 7+5, alt bra. mye brunlig utflod i uke 8+3, ul dagen etterpå.. alt helt fint! Begynte å blø friskt blod uke 9.. ul samme dag.. alt fint! Fortsatte med litt småblødninger... ul 3 dager etterpå.. dødt foster..! Selv om legene på ullevåll mente det var såå normalt å blø tidlig i svangerskapet og at alt såg veldig fint ut... !
scoobydo Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 kjedelig at du ikke blir hørt av fastlegen din elmoe... jeg gikk på legevakta i oslo 2 ganger... med 3 dagers mellomrom og de sendte meg til ullevåll begge gangene... siste gangen gikk jeg til fastlegen og han skaffet meg time på ullevåll 3 timer etterpå...
Elmoen Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Så godt å høre at du ble tatt på alvor, Scoobydo Neste gang stikker jeg på legevakta og prøver "lykken" der...
siri_80 Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Hjelp, nå ble jeg bekymret. Har hatt små blødninger i over en uke, de siste dagene har det vært brun utflod. Og ikke time hos legen før neste mandag (over ei uke til). Nå ble jeg redd dette ikke kan ha gått bra... Andre som har hatt det sånn hvor det har gått bra?
Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Jeg gikk til legen etter at det hadde komt bitte litt frisk blod etter sex. fikk jo høre at det var HELT normalt, men han tok nå blodprøver ..første testen viste veldig høye verdier, mens de neste begynte å synke gradvis. Jeg hadde ingen smerter i magen, eller noe mer blødninger enn det. Det kom alltid litt blod etter sex,men ikke mye. Fikk så UL..der fant de ut at embryoet tilsvarte ca 6 uker, ikke 12, og ma ble konstatert. En uke etter kom det ut av seg selv. ingen magesmerter eller tegn på at det skulle støtes ut, før jeg plutselig merket at NÅ kom det...etter det hadde jeg rier i 3 dager..ikke noe gøy.
lille2 Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Hos meg ble MA oppdaget tilfeldig på Ul i uke 11, men begynte så å blø bare noen dager etter det og alt kom ut av seg selv. Fosteret hadde vært dødt siden uke 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå