Gå til innhold

Hva er den kjipeste presangen du har fått ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk av en eks :en rad med flaxlodd til bursdag når vi var sammen.Kan si jeg var litt skuffa..Ler av det nå :)

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha er det bare meg som har fått kjiiip gave?

Skrevet

Hehehe flaxlodd er jo fantastisk, du kunne jo blitt rik:-p

Verre med billig nips i tikronerskassen rasket med seg dagen før julaften fra nille.....;-) :-s

Skrevet

jo jøss :) lite romantisk bare:)

Skrevet

Støvsuger, første julegaven fra samboeren..hehe...vi lever forstatt i lag ja, han har lært siden den gang ;-)

Skrevet

Fikk syskrin og badevekt i julegave av xen for noen år siden......

Og samme x ga meg en grell, hårete, blå badekåpe i str 46/48 en annen jul (brukte da str 36...) En skikkelig romantiker, hehe

Skrevet

ha ha støvsuger.Skikkelig 50 talls å gi :) Av og til:Hva er det de tenker med...

Skrevet

Ingen slår min....

Fikk en pakke servietter av svigermor første året jeg var sammen med mannen..

Vi fikk jo noe sammen også, men kunne spart seg for den.. hehe

Alle lo jo bra da og ble jo liksom familiens snakkis i lang tid og ble jo ganske flau på hennes vegne.. men men..

Eller tror broren min slår meg...

Han fikk en brukt telefonkatalog av kompisen når de var små..

mora hadde liksom pakket den inn å greier mens vi kjøpte ordentlig gave å greier.. hehe.. og nei de har ikke dårlig råd...:-)

Skrevet

Eh, til min 27 årsdag fikk jeg en pakke påskeservietter (har bursdag på høsten...) og to plastboller, ellers føyer alt fra svigermor seg inn i kategorien crap.

Skrevet

Jeg fikk ganske kjip bursdagsgav i år egentlig, vi hadde skikkelig dårlig råd så han kjøpte to poser med frø han hadde lyst på selv, og et kort som det stod jeg skulle få presang senere. Jeg ønsket meg frisørtime og stoff til bæresjal. Stoffet kjøpte pappa og samboeren hans tyil meg så det slapp han og frisørtimen har jeg ikke sett noe til ennå. (bursdagen min var i april)

På den annen side lovte jeg ham sykkel i mars og han har ikke sett snurten av den heller.

Søsteren min fikk en skikkelig grell strikkegenser med ruter og en stor bamse på brystet av en eks en gang, den toppet det meste. Ingen kjærester i vår familie har klart å toppe den.

Skrevet

nøkkelring med blinkelys av svigis til jul..what the...

Skrevet

Ja dette var da fra svigermor altså. Ellers så var jo julepresangen en fake og veldig stygg Gucci-veske fra Singapore.. Jeg liker ikke Gucci-vesker fake eller ei..

Skrevet

Ugl@ - jeg har også fått støvsuger. Og han var SÅ innmari fornøyd med seg selv. Hadde en lang forelesning om alle finessene den hadde, og at den hadde blitt anbefalt bla bla..

Vi er fortsatt gift vi også ;)))) Fikk diamanter i årevis etter det :)) Og støvsugeren var bra den...... Fniiisss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...