Mammatiltoprinser Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 klokken 14 i cafe liten og stor i prestegaten 5 ved siden av liten babyutstyr. alle er velkomne til en dag med scrapping og skravling.
Mammatiltoprinser Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Scrapping ja. hehe Kommer til å være en cri cut maskin i lokalet denne dagen også. For de som vil skjære ut litt alfaer og figurer.
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 åja... er blank på slikt, så da blir det nok ikke no møte fra min side Hehe..selv om jeg bor i tønsberg.... =)
Mammatiltoprinser Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Får komme på tirsdag eller onsdag i stedet da. hehe. Tirsdag er det kakepynte treff. Noe ala cacas. Blir vist teknikker for å pynte kaker. Lage pynt osv. Onsdag er det bæretreff. Da kan du se ulike typer bæretøy å bære barna i.
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Ahaa =) Jeg kjenner henne som driver stedet. KUnne faktisk tenke meg å lære et og annet. Og om ikke annet kanskje få litt ideer til scrappingen min.. Står bom stille i varmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå