Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Nå er gutten min 4 mnd, jeg fullammer men gir han flakse på kvelden og vann på dagen. Nå bruker jeg "tuten" som står "1" på.. når gå over til nr "2"?? gjelder dette også dr brown sine flasker? at jeg må han ny tut? takk for svar!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det er jo større hull i den som står 2 på.. Snuppa får av og til melk på flaske enda, da om kvelden før hun legger seg, og det går helt fint med tut "2" enda.. ( hun blir 2 i august ) Nå så jeg spørsmålet.. hehe Når du skal skifte til nr 2? står det ikke på "tuten" da? Altså pakningen.. husker ikke i farten, men det var slik jeg fant ut av det...
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 okei! hehe! problemet er at jeg har kastet pakningen til den:S han drikker fint med eneren.. men er bare nyskjerrig på om når jeg bør gå over til nr 2:P
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Så lenge det går fint med nr 1, så er det jo bare til å fortsette.. men han vil sikkert kreve større hull etterhvert Du får ta deg en tur i en butikk som selger slike tuter, så får du se hva som står på:-) Tror Dr.Brown hadde 0-3mnd på Tut 1, og 3-6mnd på tut 2.. ( kom på eg nettopp ga en ny pakning til niesen min som jeg aldri brukte, den sto det 0-3mnd på )
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Tror det er 0-3 mnd på dr.brown hvertfall. Og 0-2mnd på avent. Men så lenge det går bra med nr 1 og han ikke klager så er det ikke noe problem Gutten min brukte nr 1 tut til han var 4-5mnd. nr 2 tut fra ca 5 - 11mnd. Så nr 3 tut (avent) de få gangene han brukte flaske etter det.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 okei!! tusen takk for hjelpen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå