Gå til innhold

ang avent og dr brown sine flasker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er gutten min 4 mnd, jeg fullammer men gir han flakse på kvelden og vann på dagen. Nå bruker jeg "tuten" som står "1" på.. når gå over til nr "2"??:) gjelder dette også dr brown sine flasker? at jeg må han ny tut?

takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo større hull i den som står 2 på..

Snuppa får av og til melk på flaske enda, da om kvelden før hun legger seg, og det går helt fint med tut "2" enda.. ( hun blir 2 i august )

Nå så jeg spørsmålet.. hehe

Når du skal skifte til nr 2? står det ikke på "tuten" da? Altså pakningen.. husker ikke i farten, men det var slik jeg fant ut av det...

Skrevet

okei!;) hehe! problemet er at jeg har kastet pakningen til den:S han drikker fint med eneren.. men er bare nyskjerrig på om når jeg bør gå over til nr 2:P

Skrevet

Så lenge det går fint med nr 1, så er det jo bare til å fortsette..

men han vil sikkert kreve større hull etterhvert

Du får ta deg en tur i en butikk som selger slike tuter, så får du se hva som står på:-) Tror Dr.Brown hadde 0-3mnd på Tut 1, og 3-6mnd på tut 2.. ( kom på eg nettopp ga en ny pakning til niesen min som jeg aldri brukte, den sto det 0-3mnd på )

Skrevet

Tror det er 0-3 mnd på dr.brown hvertfall. Og 0-2mnd på avent.

Men så lenge det går bra med nr 1 og han ikke klager så er det ikke noe problem :)

Gutten min brukte nr 1 tut til han var 4-5mnd. nr 2 tut fra ca 5 - 11mnd. Så nr 3 tut (avent) de få gangene han brukte flaske etter det. :)

Skrevet

okei!!

tusen takk for hjelpen!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...