Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 ..noen som kjenner til gode arbeidmetoder til elever som er svake i "basisfagene"? Tenker ca. fra 4.klasse og oppover? Fine hjelpemidler, spill, nettsider etc
Pysa Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 jobber på voksenopplæring, så dette har jeg lite oversikt over. men vet at gruble.net er ei morsom side, som vi også bruker (for barneskolen)
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 den har vi brukt. samt matematikk.org. Lurer vel egentlug mest på materiell etc, når jeg tenker meg om...
Carburetti Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Har du gått inn på hjemmesiden til forlaget som har gitt ut læreverket? Eller andre læreverk? Aschehoug, Gyldendal, samlaget osv.. Der ligger det ofte interaktive oppgaver.
Carburetti Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Glemte å si at eleven kan ha rett til lydbøker i de andre fagene (natur & miljø osv). Press litt på skolen eller kjøp selv!
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Readmaster (har ikke prøvd det men har hørt at det er bra) til lesing. Gangepuslespill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå