Gå til innhold

Hvilken bæresjal er best???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken har du?? Erfaringer? Hvor kjøpt?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker didymos indio sjalet mitt :) kjøpt på www.lotusbarn.no

Skrevet

jeg liker Mobywrap.no, lett, mykt og elastisk. Passer for de minste barna fra nyfødt.....og jeg bærer litt forstatt rundt 10 mnd. 10kg. Men vil bare si at det er tykt sjal som egner seg best til høst/vinter og kjølige vårdager....ikke hetebølger som nå

Skrevet

Hei!

Jeg ville sett på tettinntil.no hvor dette spørsmålet er besvart mange ganger med ulike tips og meninger! ;)

Skrevet

Kjøpte mitt bæresjal på finn.no Varkjempeheldig som fant en men innstruksjonsark til, og billig og pen

Skrevet

Jeg har en mei tai kjøpt på lotusbarn.no

Fikk den i barselgave, og er veldig fornøyd med den assa. HAr inntrykk av at det er litt lettere å knyte en sånn formsydd enn et sjal.

Skrevet

Jeg har mei tai fra babyhawk.com og er veldig fornøyd. Enkel å få på og er fin;)

Skrevet

Har bare testa ett,så har ikke mye erfaring,men synes dette var ganske lett å knyte det.(fulgte med bruksanvisning m bilder,hehe) Det er fra metromamma("metrowrap"),det er elastisk og kjempefint å se til! Sjokoladebrunt med strassbesatte englevinger på hele fronten! (mommy likes her bling-bling,hehe) Var vel mest utseendet som gjorde at jeg valgte dette. De har flere å velge mellom:-)

Her er bildet:

http://www.mixmax.no/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,1054/category_id,121/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,27/

Bestilte fra mixmax.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...