Gå til innhold

Leggetid kl.18, er ikke det vel tidlig da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinna mi virker som hun syns det er om å gjøre og få ungen tidligst mulig til sengs. Begynner kveldsstellet i 17-tida og så er det natta seinest kl18. Er det bare meg som syns det er drøyt tidlig?

Verste er at hun klager over at han bare sover til kl.06..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette er som hos oss det!

Men her er det lillemor som kaster inn håndkleet da, jeg skulle gjerne hatt henne opp lengere. Hu begynnte rundt 5 mnd å sove kl 18 hu også. Sover til 05:30 om morningen. Jeg har prøvd utallige ganger å forsyve døgnet hennes, men til ingen nytte.

Hun er nå 6,5 mnd.

Skrevet

Vi legger snuppa mellom kl. 18 og 19. Dersom hun ikke er i seng da så blir hun helt vill. Hun er snart 3 mnd. Jeg syntes at det er deilig å kunne få noen timer for meg selv på kvelden samtidig så er det veldig kjedelig å alltid MÅTTE være hjemme til kl. 18. Det viktigste er at ungen er fornøyd og her er sjefen glad for å bli lagt tidlig. Før vi lærte henne å kjenne så la vi jo henne også sent og det endte med at hun ble overtrøtt og enden på visa var at vi styrtet ned til legvakta for vi trodde virkelig at hun kom til å grine seg i hjel. Snakk om paranoide førstegangsforeldre:) Etter at vi begynnte å legge henne tidlig er hele familien mye mer fornøyd.

Skrevet

Kunne jeg godt og tenkt meg, men slik er det ikke her

natt er fra 2000 til 0600, så mat og sover til 0730- men aldri lenger enn 0800

Skrevet

Her er det også natta kl 18... Hun begynner å bli grinete kl 17, jeg kunne sikkert lagt henne da og.. men da måtte jeg jo stått opp midt på natta. Har også forsøkt å forskyve dette litt, for hun står jo opp før 6.. men det funker ikke. Hvis vi holder henne oppe lenger ( noe som er ren tortur for henne.) sover hun ikke lenger på morgenen, men heller mer i løpet av dagen. Merkelig.

Skrevet

Her er det også oftest natta sånn i 18-tiden (Han er 10,5mnd). Nå som sommeren er her, det er lyst og vi er mye ut, på besøk osv så hender det det drøyer til 20-tiden da. Sover til mellom 06-07 på morgenen. da får han en flaske med melk og sover til 8-9. så det er deilig kjenner jeg;)

Om vi er borte på kveldstid hender det han ikke gidder legge seg da. Da skriker han seg rød og blå på trass fordi han vil være sosial med resten av oss...hehe - feeeestlig ;)

Skrevet

Måtte legge Leah i 18-tiden fra hun var 10 uker og til hun var ca 6 mnd, da holdt hun ut til 19-19.30:) Så noen barn er sånn:)

Skrevet

knotten legger seg et sted mellom 18 og 19. noen ganger litt senere. han er stuptrøtt rundt 17.30 så er bare å holde ut til kveldsstellet kl 18 og mat før nattan. han kan bli liggende våken litt ,men sovner som regel før 19. han våkner ca 06.30. kan sove lenger og. ellers er han våken i 2 timer, får mat, og så sover han gjerne 2 timer til. før dagen begynner på "ordentlig".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...