Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 tenker på dette med intimitet, sammen med en ny mann.... har vært sammen med x-en i over ti år, singel i et halvt år... Situasjonen dette halve året har gjort at det aldri har vært aktuelt å treffe noen nye og være intim med dem, meeeen begynner såvidt å tenke på det.... å være naken med en ny mann... tror jeg vil føle meg litt utrygg på kroppen foran en ny en... tanker du har om egen kropp, ting som skulle vært litt sånn og sånn, er jeg fin? er jeg..... alle komplekser du har osv... Selv om jeg sikkert er helt grei.... har en på sms som sender "hadde vært godt og hatt deg i armkroken nå".... jeg bare --- eh - døh? armkrok.... jeg har jo såvidt truffet deg og så tenker du på armkrok? - det er selvølgelig sex du tenker på.... selv om det høres koselig ut med en armkrok.... jeg har det vel ikke i tankene engang tror jeg... Jeg vet ikke om jeg hadde slappet av helt enda... yes - finner du tråden og har noen ord??
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Nå vet jo ikke hvordan det er å slå opp med noen etter hele 10 år da mitt forhold til barnevar var vesentlig kortere. Men overgangen til singellivet har vært grei den mtp intimitet. Har ingen problemer med dette selv om jeg fikk mange strekkmerker under svangerskapet. Og jeg har oppdaget at menn bryr seg hverken om at jeg har strekkmerker eller er alenemor, det synes de bare er koselig. Og ja, jeg har også funnet ut at gutter har ingenting i mot å ha ei jente i armkroken og kun det, altså har jeg ikke opplevd noe sexpress hos dem jeg koser litt med.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 årh ja la oss håpe han er en av dem da, jeg vet ikke om jeg orker noe sånn med det første... men det har jo med at jeg ikke kjenner denne personen å gjøre, vi har såvidt møttest, ellers er det mail og sms og sånn, og føler ikke at jeg kjenner han særlig... en armkrok er jo koselig...
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Skjønner akkurat hva du mener, HI. Ble alenemor for ikke lenge siden og tenker mye på hvordan det blir å vise frem mammakroppen til en som ikke har vært med meg gjennom svangerskapet og som sikkert vil se på strekkmerker og slappe pupper på en litt annen måte enn faren til barnet mitt. Tror ikke det kommer til å bli noe problem sånn egentlig, men nå virker det nesten unaturlig å skulle vise kroppen min til en annen mann.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Det kommer ikke til å bli noe problem skal du se, kroppen med strekkmerker og løs hud på magen bryr de fleste menn seg ikke om, de ser ikke de feilene vi ser, der ser ofte på helheten istedet. Sånn du ser at du har strekkmerker, han ser at huden din er glatt å ta på. Du ser at du har fått slappere pupper, han ser at de passer perfekt i hånden.. osv osv, det er i allefall hva jeg har lært av kompiser og andre menn etter jeg ble mamma;)
Rockstarmom&SuperIngrid Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn som jeg skulle sagt det selv.. Jeg driver å klager over hengerumpa og bestemorpuppene mine, mens kompisene mine bare svarer at jeg er like fin som jeg alltid har vært... :-P
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Ikkesant;) Jeg klager over appelsinhuden på rumpa mens kompisene mine bar eeeeh hallo rumpa di er fin jo De driter da i appelsinhud, de ser at rumpa er digg å ta på haha.. Menn er enkle skapninger sånn sett , de er ikke så kompliserte som oss
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 men..... har ikke strekkmerker engang, og tenker alikevel på det!!! at en eller annen skal "gå over meg", ta på meg, føle på... egentlig bør jeg vel ikke tenke så mye på det, bare nyte :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 når det da engang skulle skje.................... håper jo på å bli bedre kjent med han før det.....
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Det kan være greit å ikke tenke så mye på det, først skal dere bli kjent og når noe seksuelt evt skjer så skjer det nok så naturlig og spontant at du ikke kommer til å tenke over det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå