Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være usakelig og si at "sånn er det!" selv om de egentlig ikke vet helt sikkert. Det må da gå an å skrive kanskje i løpet av svaret dersom du ikke er helt sikker... Og vær så snill å ikke vær så usakelig. Enkelte ting kan bare ikke sammenlignes, og det burde folk flest skjønne.

Men det er vel DIB i et nøtteskall, så det er vel bare å holde ut (selv om jeg blir litt slapp av det av og til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, merkelig likt et innlegg jeg hadde for to dager siden dette;)

 

Åssen er livet i dalen? Og lappen???

Skrevet

Jeg har jobba masse i det siste, så det innlegget har jeg ikke fått med meg tror jeg :)

Livet i dalen er hektisk , varmt og fint. Lappen er det værre med... Jobber så mye at jeg ikke har tid til å ta den. Får prøve når jeg har ferie litt seinere i sommer :)

 

Hvordan er livet som 2 barnsmor? Er jentene (og guttene) snille med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...