M, Vestfold Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Bilstolen koker...
maja1983 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 babyverden vet jeg at har det.. simo kan også ha det kanskje...
2hærligegutter Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 På Liten kanskje, ell, barnahus. Det er ikke annbefalt, men det vet du kanskje.
M, Vestfold Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Nei, det har jeg ikke hørt.. Hvorfor er det ikke anbefalt?
2hærligegutter Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 De ligger helt løse i bagen og ved en sidekolisjon blir babyen trøkt opp i den ene enden, og ved andre kolisjoner vil de bli slengt rundt oppi bagen.
~Simelisa & Marina~ Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 reflex og barnas hus tror jeg også har det...
~Simelisa & Marina~ Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 beklager, trodde du mente slikt sommertrekk til å ha på bilstolen... Om det er for å bruke bag i bil, så er ikke d "lov" i Norge lenger, det er ikke optimalt sikkert lenger... Det er jo en grunn til at det ikke selges lenger eller ikke leies ut av div. butikker og forsikringsagendaer... Kjøp heller ett hvitt trekk som du kan ha på bilstolen istedet for... Hva om ulykken er ute, da er det du som sitter igjen med dårlig samvittighet om noe skjer ditt aller kjærligste... Mener ikke noe vondt, men tenkt deg om to og tre ganger før du vurderer å bruke bag og nett, om det var d du mente da...
M, Vestfold Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Jøss! Dette hadde jeg virkelig ikke peiling på.. Det var sykepleierene/kontordamene på legekontoret som sa det da jeg var på 6-ukerskontroll. - Bilnett er MYE bedre fordi da slipper du og ta babyen opp av vognen og i et varmt sete. (Sa de). Takk for info. Da blir det sommertrekk!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Da får du oppdatere de på legekontoret..... IKKE anbefalt selv om det er praktisk å bare legge rett inn i bilen, istedet for å evt vekke for å flytte i en stol... tenkt tanken jeg og
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Lykke til om du kræsjer og sitter der med angst fordi du ikke hadde barnet i et sete- pang kræsj du er død
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå