Gå til innhold

mange fra tromsø her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :) Æ e ikke herfra, men har bodd i Tromsø i 5 år! Har termin 24.juni! Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke fra Tromsø, men har bodd her i 5 år. Har termin 5 Juli, får da mitt andre barn. Du har kanskje lest litt på Tromsøjente-tråden. Vi er ganske mange som bor i Tromsø med termin i månedskifte Juni/Juli. På treffsidene finner du en terminliste for de som bor i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sleng deg med på treff :) Bestandig koselig med nye folk! Æ e trønder, 26 år og har to jobber. Jobber 100% fast i Rus- og psykiatritjenesten i kommunen på Sosialmedisinsk senter med å følge opp rusmisbrukere også jobbe æ på klesbutikken som hete Zizzi på Jekta Vest på kveldstid og i helger. Men no e æ gått ut i permisjon da siden æ har 17 daga igjen te termin :) E utdanna sosionom. Enn du? Min egen termin e 2.juli da, så kan hende vi ses på sykehuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra en liten plass mellom Fauske og Bodø egentlig (Valnesfjord), men har bodd her i fem år sia gubben fikk sæ jobb her! Har termin 20 juni så derfor tar æ sjansen på å skriv inne her å da.. Sia det like gjerne kan bli et julibarn!! Det e våres andre, vi har en gutt fra før. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan...

Ja, som du sikkert ser så er vi gangske mange tromsøjenter her!

Og du er hjertlig velkommen til å joine oss i 'tromsøjentene' tråden og på treff ;-)

 

Jeg er heller ikke fra Tromsø. Jeg flytta hit for 3 år siden, da jeg traff sambo. Og vi venter jente nummer 2 nå... og termin er den 2. juli =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir selv 29 år i august, e mer eller mindre oppvokst her i tromsø. har ei datter som blir 3 år juli. har to venninner som har termin 17 juni og ei i august, kjekt å ha noen som forstår hvordan man har det for tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Æ e fra Malangen, men har bodd endel år i Tromsø. Æ har termin 12 juli med mi 3. jente..... Æ e 30 år. Glede mæ til å bli mamma til tre.

Æ avslutte en 4 års førskolelærerutdanning no i neste uke med en muntlig eksamen... Skal bli godt å være hjemme et år uten skole eller jobb.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd i Tromsø inntil i fjor sommer, flyttet da til Narvik!

Er nå på UNN Tromsø til observasjon mtp svangerskapsforgiftning! Har termin 27. juli. Har vært her siden jeg kom hit for en rutinekontroll 28. mai, og det ser nok ut til at jeg må være her fram til fødsel! Blodtrykket har steget de to ukene jeg har vært her (tar nå medisin) og har nå +2 på protein. Alle andre prøver (blodprøver, CTG og måling av blodgjennomstrømming og tilvekst er helt fine!) Om jeg unngår svangerskapsforgifning vil jeg nok likevel bli satt i gang noe før termin pga. blodtrykket! Skal ha ny vekstestimering 24. juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sommerbarn_juli08! Da møter du oss sikkert en etter en på føden etterhvert! :) Æ har termin 24.juni, flere som skal inn da på kontroll vet æ, spennende! Håper du unngår svangerskapsforgiftning, supert at de andre prøvene er fine da! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Tromsø og har termin i slutten av juli. Håper dere andre tromsødamer som har termin i sommer også kommer på treff! Se Bim-treff Troms. Det blir jo ingen ferie i år (på meg i alle fall), så det hadde vært koselig å ha andre gravide å dele ventetida med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...