to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 får dere og feriepenger og lønn? jeg får vanlig lønn i juli også.. er visst på grunn av jeg skriver timelister...er dette likt hos alle? jeg får bare ikke betalt for de dagene jeg tar meg ferie.
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har vært vikar i mange år. Har opparbeidet meg feriepenger på lik linja med alle andre. Er jo en viss prosent av inntekten du hadde i fjor..... Mellom 10-12% av samlet inntekt på en arb.plass. Så jeg har fått lønn for timene fra timelisten som normalt. & feriepenger når de andre har fått feriepengene sine i tillegg til lønnen for timene på listen.
mamman til to gutter Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Det er helt normalt når man er vikar og skriver timelister at man får betalt for det man faktisk har jobbet hver mnd og så får man i juli feriepenger som avhenger av det man tjente året før.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 ok takk for svar:) jeg får feriepenger av det jeg tjente i fjor nå på juni lønna med lønna. og den timelista jeg driver på nå får jeg utbetalt i juli:) kommer godt med de pengene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå