Lovemychild Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg blir lei meg, skikkelig lei meg, faktisk !! Som ekte Kristiansander, har jeg så utrolig mange gode og morsomme minner fra festivalen...... Det blir en utrolig "syden " stemming i byen, og Quart er EN DEL av Kristiansand,og har vært det i mange år nå...... Men,så måtte det vel gå ,da en gjeng idioter overtar etter et geni (Toffen G.). Hilsen en nostalgisk og sørgmodig
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jøss, trodde Quart festivalen var sommerens største begivenhet her i Norge jeg? ble litt satt ut, var sikker på at det var sååå populært...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Så dumt da.. Vært der de siste årene siden det har vært så mye bra hip hop. Men i år er det JAY Z på HOVE!!!! Wohoooooo! Dit skal jeg og den store magen min uansett HVA! =)
flashdancepants Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Har ikke vært så bra i mange år nå. De har slitt med booking, og mistet viktige samarbeidspartnere. Hove ble kanskje spikeren i kista.
Lovemychild Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Ja,etter at Toffen G. gikk,så er det dessverre bare gått nedover. Men, som sagt da amatører overtar,så er det vel ikke annet å vente.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 For 2 år siden var jo Kanye West der, og før der igjen var det Snoop! Det kaller jeg bra =) Men klart, man er jo avhengig av en bra UKE , og ikke bare en dag eller to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå