Gå til innhold

Et lite sovetips til dere som bruker smokk=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker sikkert ikke på alle, men jeg har funnet ut at dersom snuppa skal sove kan eg bare holde litt på smokken i munnen hennes, legge litt "press" på den, eller "rigle" litt på den i munnen hennes, da sovner hun nesten momentant=)

Bare pass på at dere ikke tvinger i de smokken, men at de tar smokken og så rigler/holder du på den, kjempeeffektivt her, men kan jo hende mi er den eneste dette funker på=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker ikke her, prøvd det og da blir han bare sint....

Skrevet

Hos oss funker det å legge han på siden, med kosekluten opp mot ansiktet (dekker ikke ansiktet). Da sovner han av seg selv i løpet av kort tid

Skrevet

hmm.. det med kosekluten fungerer ikke her, blir kjempesint og hyler=) hehe søtt hvor forskjellige desse småtrollene våre er;) Men de er jo mennesker de også, og det som får deg til å sove, får kanskje ikke noen andre til å sove;)

Men ville bare dele det med dere, kanskje det funker på noen=)

Skrevet

Også jeg som trodde du skulle fortelle meg hvordan jeg skal slippe å stå opp for å pakke inn smokken i løpet av natta:(

Sukk...

Skrevet

Jeg vet..funker som bare det:D:D har også introdusert koseteppe nå han elsker det!Skulle bare prøve det i går og det funket:)Sovner myye fortere nå og jeg slipper å holde smokken inne lenge for han skviser teppet mot ansiktet sitt..sååå nydelig der han ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...