Truseprinsesse Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Tror alle jeg startet prøvetiden med er gravide nå gitt. *sutre litt*
JulieF*Victoria* Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Jeg vet!!! Et par av dem jeg skravlet med i begynnelsen av min pp har termin nå i sommer:( Huff og huff=( Blir det ikke snart miiiiiiin tur da?? *sutre litt sammen med deg jeg*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Kjenner til den kjipe følelsen, nesten alle jeg startet prøvetiden med har født:( *Gråte* og stooooor klem til trusa!
Truseprinsesse Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 Til dere begge to, jeg syns vi alle er utrolige flinke som klarer å holde motet oppe når dagene begynner å bli litt tunge. Og jeg sier til dere som jeg sier til meg selv: gleden blir enda større når vi endelig blir gravide. Håper det klaffer for oss alle tre snart, om ikke nå.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Det er vi!!! Gleden kommer til å bli så enormt stor når det endelig blir vår tur ja!! Hvor lenge har du prøvd nå trusa? Synes det begynner å bli en stund jeg:( Men har alltid hatt en følelse av at du kommer til å bli raskt gravid, så da MÅ du jo bare blir gravid snart:) Håper det klaffer for oss alle 3 snart jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå