Gjest Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13734289&sid=xz4cabTOwnb227293&WT.svl=Link
Monajenten Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Ja det syns jeg er helt grei pris!! OG DU!!!! Den med de stooore fine blomstene i sånn gråtoner, kan den brukes til en på 1,5 år? JEG VIL HA DEN!!
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Hehe, ja den er jo i samme størrelse som "kjøpe" MT`er , og i dem blir jo ungene bært kjempelenge. Men det blir vel på ryggen man må bære da regner jeg med. Har bare bært bebisen min enda jeg da :-)
Monajenten Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har ikke peiling på mei tai'er, derfor jeg måtte spørre;-) Skal til syden i august og tenker at det er greit å ha med til lillebror sånn at han ikke skal bli så sliten på flyplass osv. Du skjønte hvilken jeg mente sant? Den på bilde nr. 3, 4 og 5.
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Heisann, ja den Retro mønstrede, hvitt med store blomster i svart og brunt ikke sant. Du kan jo sjekke ut litt på tettinntil.com for å se bilder og tips om bæring av barn i 1,5 års alderen :-)
Mammatiltoprinser Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Man må ikke bære på ryggen selv om barnet er over 1,5år. Man bærer slik det er behagelig for den enkelte. Jeg har en på 2år og en på 6mnd og bærer begge med samme mei tai både på mage og på rygg.
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Ok, så flott. Men er det lett å få festet selen med minstemann oppi på ryggen ? Jeg har sett for meg at man må ha hjelp til det - men det hadde vært genialt å ha han der, for av og til er han litt "i veien" når jeg har noe jeg skulle gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå