Gå til innhold

Noen som har disneyvogna fra Jysk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den grei til enkel bruk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke denne vogna, men vurderer også å kjøpe den, ser jo helt grei ut, men lurer på om det er noen som hvet hva den koster?

Skrevet

Jeg sjekket etter da jeg var å såg på den. 699 kr

Skrevet

ok, det var jo billig, syntes den så solid ut jeg iallefall, greit å ha ei enkel trille også

Skrevet

Ja, virket høy og stødig.

Og så kan en legge ned ryggen og.

Har en Brio Sitty og den går det ikke an å legge ned ryggen på og så synes jeg den virker baktung (vanskelig å forklare)..bikker lett bak..

Skrevet

Da hadde jeg prøvd jysk vogna siden den er så billig er det ikke krise om den ikke er SÅ god, er jo skummelt med ei vogna(Brio) som lett tipper bakover da!

Skrevet

Jeg har hatt den, kasta den i søpla.. Det er som å sette fyr på 700kr, den er helt elendig. Grøss & gru. Den ble ødelagt etter et par dager med handling,hjulene går alle veier,ryggen detter ut av sporene hele tiden ++++. Ikke kjøp den!

Skrevet

Hei...

Jeg har ikke disney-vogna fra Jysk selv men har hørt at den er ikke noe særlig å stole på, da den er vinglete og bli fort løs og ikke noe særlig til materiale...

Men jeg var på Brio og kjøpte datteren vår en Brio Race og den elsker hun over alt... får full oversikt, det er "armlener" så hun sitter godt, det er kalesje og 5-punktseler. Å d siste som ble nevnt med Brio Sitty her. Brio Race kan legges til en god og komfortabel hvilestilling og barnet ligger godt og ikke anspent. Barnas Hus selger denne til 2299,- nå mens jeg visste ikke dette og betalte 2590,- på Brio...

Den er liten og kompakt, men langt fra tung (9kg), tar svært liten plass i bagasjerommet...

JEG ANBEFALER DENNE VELDIG STERKT!!!!!!!!!!!!!!!

MVH

Skrevet

hadde heller lagt på ca 200 kr og kjøpt carena easy vognen.. vi har vært fornøyde med den som en sånn ekstra vogn.

Skrevet

Har ikke vognen, men siden den selger er den vel grei?

Du får jo en veldig billig vogn. Kvaliteten er sikkert ikke lik som en til 2000kr, men det regner du vel ikke med heller. Holder helt sikkert godt for en sommersesong!!

Jeg ville prøvd den- er den løs og skranglete etter kort tid har de da reklamasjonsrett på Jysk også :)

Skrevet

Har brio race vi også.

Den er kjempe god!!

Unga sitter så godt i den.

Skrevet

Har en venninne som har den, hun er kjempefornøyd :) Vist du er en person som ikke krever så sinnsykt mye vogn passer den vell for deg..Jeg hadde tror ikke jeg hadde kjøpt den, kansje som butikk-trille men ikke noe mer...

Det jeg ikke liker med den, er det at der er ikke full sittestilling...Så ungen må liksom holde seg oppe...Og så er den veldig skranglette og den er umulig og trille på brostein og grus.

Skrevet

Ungen sitter sjeldent helt rolig i vognen så om de ikke kan sitte med ryggstøtte i 90grader gjør ikke det noe. De har godt av å holde seg oppe selv når de er så våkne. Den triller ikke godt på grus og slikt, men det er jo ingen turvogn. Det er en fortau og sentertrille.

Skrevet

Har den olebrumtrilla kjøpt på coop, men har forstått at det er samme vogna?!

Den er helt grei til vårt bruk, men vi har ikke brukt vogn så mye. Går sine egne veier om hjulene ikke er låst, og går sjevt om de er låst.

Er liten og lett, tar liten plass i bil og er forholdsvis enkel å slå sammen.

Grei størrelse på hjulene.

Så forresten en baby på 2-3 mnd i en slik trille her om dagen, det så litt merkelig ut...

Skrevet

Jeg sier bare : GO BRIO RACE... :o) Jeg forguder denne vognen og jenta vår elsker den... :o)

Skrevet

Kjøpte den vogna i fjor- tenkte det var greit å ha med en trille på ferie, det angret jeg på!! Hjulene "datt" av hele tiden, ryggen sto ikke som jeg ville- ble bare tull!!! Måtte kjøpe en ny ( carena) som vi bruker den dag i dag hvis det er tur på gang!!!!

Skrevet

Ok, da har iallefall jeg bestemt meg, det blir IKKE disney trille fra jysk her i huset, satser heller på Brio eller Carena jeg da, som ekstratrille, endelig en tråd en kan få noen ut av her på DIB :-)

Skrevet

Har kjøpt en fra troller vi til omtrent samme pris. funker greit for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...