Gå til innhold

Aborterer jeg???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg var gravid i går og fikk mens i dag....Akkurat lik som vanlig. Testet graviditeten i dag også for sikkerhet skyld, og jeg er gravid....Ingen smerter, kun vanlig blødning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang jeg var gravid, fikk jeg helt vanlig mensblødning på IKM. Derfor gadd jeg ikke teste, for jeg trodde jo ikke jeg var blitt gravid. Men det var jeg altså, noe jeg fant ut en måned senere, og jeg ikke blødde noe. Fikk ei velskapt jente, jeg :)

 

Mange som får en blødning når mensen skulle vært, gjerne mange måneder ut i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. Jeg kjenner ingen smerte og har hørt/lest at det virkelig kjennes ved SA...og at man blør mye...

 

Huff, håper dette går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for meg selv og min opplevelse av SA jeg hadde i vinter, men i mitt tilfelle hadde jeg rødbrun utflod enkelte dager en ukes tid. Jeg tok ultralyd, og det viste en tom plommesekk (tror jeg det var), hvilket hun sa at kunne komme av at det enda var for tidlig å se noe foster (var da ca.5uker på vei). Noen dager senere fikk jeg mens-lignende blødning, og iløpet av et døgns tid utviklet det seg til kraftige blødninger kombinert med såpass magesmerter at jeg ikke klarte å stå oppreist eller bevege meg til tider. Dette varte totalt i 2-3 dager, og ultralyd etter dette viste at kroppen hadde "rensket opp" av seg selv.

 

Nå er jeg imidlertid gravid igjen, og har hatt samme rødbrune utflod men ikke noe mer har skjedd. Har hatt mye magesmerter, men... Gleder meg til ultralyd i uke 8 (om 2 uker), og håper at den viser liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så rolig du virker.. Jeg er overstresset fordi jeg har hatt sånn mørkebrun utflod liknende ting i tre dager nå. Har hatt litt vondt i magen også. Ikke sånn kjempe vondt, men sånn at jeg merker at noe skjer. Føles på en måte som stikking i magen.. Jeg er 5+3 i dag.. Jeg ringte legen og fikk beskjed om at jeg bare skulle ta det med ro fordi det er visst ikke noe unormalt med den utflod tingen. Jeg skal ikke til legen før 10. juli, og synes det er SÅ lenge å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...