Gå til innhold

Flere med barn som er helt uttafor i dag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er helt rar i dag. Når jeg hentet han i bhg i dag gikk han rundt som en zombie. Og siden vi kom hjem har han sittet i sofa`n og bare vært helt slapp. Han er kjempe varm. Har satt han i dusjen 2 ganger, men han blir like fort varm igjen. Han har ikke reagert sånn på varmen før denne uken. Sitter og gjesper, sier ingenting. Har også fått noe utslett på den ene armen, vet ikke om der er varmeutslett, han går bare i bleia. Det har gått vannkopper i bhg den siste tiden, men jeg troooooooor han har hatt det (hadde 8-10 blemmer for 1 år siden).

Ville ikke ha is engang!!!!!!!

Flere som har barn som er helt uttafor om dagen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to som er helt slått ut i dag.

En på 20 mnd og ei på halvannen uke.

20mndingen bader litt og sånn, samt at hun koser seg i bilen siden det er aircondition der.

Babyen derimot har nok hatt en horribel dag i dag og nå ligger vi i lufinga på soverommet, med gardinene trukket for og prøver å kjøle oss ned og slappe av litt.

Hun er helt borte og blikket fjernt stakkars...

Skrevet

Huff, også en så liten frøken, da : (

Nå er han lagt. Når jeg spurte om han ville legge seg så spratt han opp, sa "JA" og løp til rommet sitt. Satte en vifte på rommet hans, og det er første gangen han har godtatt den.

Tror nok jeg kommer til å sjekke han ofte i kveld. Får håpe han er i slaget igjen i morgen, at han ikke får vannkopper oppi det hele : (

Har riktignok vært over 30 grader i skyggen i dag, og de har vært ute i hele dag i bhg.

Skrevet

Synes synd på de små i dag, men det glitret i øynene til vesla når jeg og minsta kom hjem med "gave fra babyen" (hun er litt sjalu også nemlig) og gaven var plaskebasseng!

Dagen er nok reddet for en av dem iallefall;) Hehe...

Skrevet

uff ja, Thea er også helt utslått i dag...

Vi prøver å unngå dusjing på kvelden vi da. Hun blir jo kokende varm av det. Bading i balja UTE derimot det er avkjølende.. Nå har hun sovnet da.. Får SÅ vondt i hjertet av å legge hun inn på det varme rommet som ALDRI blir ordentlig avkjølt...

*gleder meg til neste uke. da blir det kaldere* hehe.. jommen skal man ikke klare å kunne klage på varmen også gitt.,.

Skrevet

Vi har pleid å bade ute hele ettermiddagen/kvelden her også, men i dag ville han ikke bade. Ville bare dusje, så fant ut at det var bedre enn ingenting : )

Skrevet

Gleder meg også til det blir litt kjøligere, både for min og gutten sin skyld. Koker bort med den store magen selv...puh

Skrevet

Du har mage du også ja! Hehe.. Det er jo liksom toppen av kransekaka å gå gravid nå da. Ikke nok med at de søte små sliter, men det blir jo EKSTRA varmt med magen for oss mammane.

Skrevet

vesla her er også lit sur å grinete.. hun er 9mnd.. når har jeg lagt hun på rommet der det er 27 grader:O strakker jente, har luftet å hatt vifte der i hele dagen men ingenting hjelper.. tenkte jeg skulle kjøpe ett baseng til hun.. til nå har hun bare hatt en balje og vann i bøtten som hun har sittet å fiklet med hendene oppi å plutselig tømt alt på seg.. hehe:P syntes synd i alle disse små i dennne varmen kjenenr jo selv at jeg blir slapp.. så gleder meg til vi skal til syden der vi bare kan gå rett ut i sjøen å avkjøle oss å ikke minst ha aircondition på rommet:D

Skrevet

Gutten min har vært ekstra ille i dag. Har alltid reagert på varme,men i dag har han vært ille. Sutre, skrike, sitte å se ut i lufta.. Helt fjern. Var en tur på stranda tidligere i dag,han bada og koste seg,men ville hjem fort. Han har basseng både her og hos besteforeldre, bader og plasker hele tida,men er så kort virkning når han går ut av bassenget. 2 min så er det sutring igjen.

Har kjøpt vifte til å ha på rommet hans, og den MÅ han ha,får ikke sove uten... Blir for varmt for han stakkars.

Må si jeg også gleder meg til noe kjøligere dager fremover, fælt å klage på varmen, men er faktisk for varmt nå om dagene.

Skrevet

Lillebror på 10 mnd er også helt slått ut stakkar! Han er sutret, trøtt, griner, har liten matlyst og selv om han bøtter nedpå med vann så kommer det så bitte lite i bleia.

Storesøster på 3 år derimot er helt vill. Jeg tror hun blir helt hyper av varmen! Jeg var hos naboen idag, og hun kunne fortelle det samme om sine barn på 5 og 7 år. Hun er ei skikkelig utejente, men de siste dagene har hun trukket inn og vil se barnetv. Hun er veldig trassen, har fullt med energi og bare maser. Det går i mammmamamamamamama hele dagen lang.

Jeg var såååå glad da faren kom hjem idag og kunne avlaste litt. Og jeg må innrømme at når kl nærmer seg 17 så bare ser jeg frem til kl.18.30 og lillebror kan få kvelds og legges.

Skrevet

Har i grunn gått greit.

Kald frukt, drikke, bading + endel inne og bare i skyggen.

Vi var borte på besøk på formiddagen/ettermiddagen, så han var sliten og sovnet med en gang jeg la han kl.19.

MEN;

du skrev at gutten din hadde vært ute i hele dag. Pleier bhg å være det på så varme dager?

På slike "tropedager" så bør barna ha innepauser i løpet av dagen.

Skrevet

Ja, de er ute hele dagen. De har fått badet 1 gang hver dag denne uken og han sover ute i vogna halvannen time om dagen. Tror vi skal holde oss inne i morgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...