Makko med to små gutter Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Ser på kontoen min nå. Det ser ut som jeg har fått normal lønn, -ikke feriepenger denne mnd.... (beløpet er bare et par tusen over normalt, -men har fått etterbetalt lønnstillegg fra april). Er sykmeldt, kanskje derfor? -Men når får jeg i såfall feriepenger? Vil jo normalt fått feriepenger denne mnd....Det er jo ganske mange tusen i forskjell, så hadde vært greit å vite!
Herkules Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Du får nesten snakke med arbeidsgiver, de kan jo ha en annen dato for feriepenger og så kan det hende du har fått sykepenger nå? Der jeg jobbet før fikk vi vi lønn 15. juni og feriepenger 20 juni og ingenting i juli. Ellers så holder de det tilbake til du skal ha ferie, det må du snakke med arbeidsgiver om det rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå