Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 begynner å bli passe lei alle abort innleggene på anonymformuet...Kan man ikke bare passe på seg selv?
Gjest Zima *2pp* Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Det er en spennende diskusjon da! Det syns i alle fall jeg! ;-D
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Hahaha ja DA hadde det ikke blitt mange innleggene igjen på dette forumet!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg signerer denne. Ikke er det stort spennende heller når man starter opp på ørtende diskusjon av samme tema..
Lacey*har fått erta Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Men så la være å les dem da og lag noen egne vettuge innlegg!
Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Helt enig med Lacey! Dere er også brukere her, lag egne innlegg om vi er så utrolig kjipe!
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 men HALLO.... Hvor idiotisk er ikke dette innlegget " ville du tatt abort om du visste at barnet ditt kom til å bli en voldtektsmann"???
Lacey*har fått erta Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Veldig idiotisk, men derfor så går jeg heller ikke inn og leser det. Jeg gjør noe som populært blir kalt å ignorere det!
Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Det er kjempeteit, men jeg gikk inn og leste det, ogj eg tror det var et slags hån mot alle disse "ville du tatt abort om.."-innleggene. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå