Gå til innhold

Hva syns dere om dette?


Anbefalte innlegg

Gjest Zima *2pp*
Skrevet

Mannen min fikk tilbud av sjefen sin idag å jobbe den siste helgen i ferien sin, siden de driver og omlegger på jobben hans. Han sa at mannen min hvis han sier ja, måtte jobbe fra 10 om dagen til 20.00 på lørdag og søndag, og at for dette ville han få 8000. Ville dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart:) Godt betalt for to dager

Skrevet

Garantert!

 

Så lenge dere ikke er bortreist da, hadde jeg ikke stusset:-)

Det er jo faktisk 400 kr timen:-)

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

--Nemlig! Bare mannen min som ble litt motvillig fordi han jobber så mye og syns han ser oss for lite :-p

Skrevet

Å åååå, skulle gitt mye om min mann hadde samme tankegang som din.... .)

Trøster meg med kortet hans jeg

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Uff, gjør somregel det jeg og, men helgene pleier vi å jo ha.. men han har jo heldigvis to uker ferie før denne jobbhelgen så det går bra... 8000 er fint det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...