Gjest Zima *2pp* Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Mannen min fikk tilbud av sjefen sin idag å jobbe den siste helgen i ferien sin, siden de driver og omlegger på jobben hans. Han sa at mannen min hvis han sier ja, måtte jobbe fra 10 om dagen til 20.00 på lørdag og søndag, og at for dette ville han få 8000. Ville dere gjort det?
Monajenten Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Garantert! Så lenge dere ikke er bortreist da, hadde jeg ikke stusset:-) Det er jo faktisk 400 kr timen:-)
Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 --Nemlig! Bare mannen min som ble litt motvillig fordi han jobber så mye og syns han ser oss for lite :-p
pia_1 Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Å åååå, skulle gitt mye om min mann hadde samme tankegang som din.... .) Trøster meg med kortet hans jeg
Gjest Zima *PP?* Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Uff, gjør somregel det jeg og, men helgene pleier vi å jo ha.. men han har jo heldigvis to uker ferie før denne jobbhelgen så det går bra... 8000 er fint det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå