ønsker1til Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 jeg er ganske sikkerpå at det ikke gikk den her gangen heller, så jeg tok en test imorges på dag 12 (ble insem den 26) kraftig kontrollstrek på min billigtest og ikke noe strek nr 2. sjekket den litt senere og da så jeg antydning til en svaaaak strek (måtte se godt etter) men husker ikke hvor mange min det var gått?? ikke over 5 antar jeg men vet ikke. Så idag før jeg gikk på jobb fikk jeg et liiiite håp. Burde jeg det eller er det vanlig å se en svaaaaak strek. Farlig å håpe for mye også. jeg har ikke kjent eller merket noen verdens ting.. Jeg skal seff ta en ny test imorgen, men dere vet... utålmodig...
ønsker1til Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2008 nå har jeg tatt ovitrellesprøyta da... så håper det ikke er den :/
Lacey*har fått erta Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Er det en veldig billig test? For jeg kjøpte sånne billige tester en gang og den slo ut negativt. Men her sitter jeg, smelt på kjukka og 19+ uker på vei. Jeg mener ikke å gi deg noe falsk håp altså, men jeg stoler ikke på billigtester lenger!
ønsker1til Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2008 ja det er vel det. kjøpte på billigtester fra danmark. har hørt mye forskjellig om de da.. men håper sånn.. jeg sa til meg selv at jeg ikke måtte få falske forhåpninger, men du vet.. det er ikke så lett..
pluss71 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Tja... det samme skjedde med meg... jeg ventet på å få Clearblue-testene mine i posten, men hadde noen billigtester liggende, tok en på dag 12 tidlig om morgenen, og først så den helt negativ ut, men da jeg så på den litt senere viste den en svak svak strek... jeg gjorde det samme igjen på kvelden med samme resultat, og neste morgen... (hadde maaaange billige tester liggende ;-) - og var superfrustrert, for de skal jo ikke være gyldige hvis det ikke kommer opp noe de første 5 minuttene. På dag 14 kom Clearblue-testene i posten, og da kom det opp et fint tydelig pluss-tegn med det samme :-) Og nå er jeg 28 uker på vei her... så jeg ville ikke ha gitt opp håpet helt om jeg var deg... men skaff den en ordentlig test...!
Lacey*har fått erta Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 JA, jeg også tok CB test hvor krysset kom momentat!
ønsker1til Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 men kan da kjøper jeg en CB imorgen på apoteket. Jeg fikk en slik test av venninna mi som hu hadde fått tak i på sykehuset, sånn man suger opp urin i et lite rør og drypper nedi en åpning, kanskje den er like bra? men er CB mere fintfølende og vil slå bedre ut en en billigtest, selv om det er litt tidlig og muligens lite hcg enda? SÅ godt med svar! jeg prøver å ikke glede meg... uff... :/
Deneb Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 Jeg leverte en negativ test til kona mi og sa at jeg nok ikke ble gravid denne gangen. Hun med sitt falkeblikk hylte og lo - og jammen så var det en veldig svak strek der, og nå sparker fjonet rundt i magen ) Lykke til!
Magstar Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har forstått det sånn at den kan ikke vise feil mot positiv, men bare mot negativ.
HH72 Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Synes dette høres lovende ut- håper du får bekreftelse på at du er gravid snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå