Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når likte ungen din dette glasset? min på snart 10måneder elsker de 6måneders middagsglassene, men vil overhodet ikke ha de 8måneders glassene, på grunn av klumpene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine holdt seg også til 6- mnd glassene leeeeenge. Tror egentlig aldri de lærte seg å spise 8 - mnd glassene pga klumper, før de begynte med "vanlig" middagsmat...

Skrevet

ååå endelig flere der ute som har sammen problem. så når ville de ha vanlig middag? gikk det bra?

Skrevet

Begynte rundt 10 mnd å mose "vanlig" middag. Mose så godt at det ikke ble klumper. Var forsiktig med salt i maten. Likevel husker jeg vi holdt på med 6 mnds glassene veldig lenge. Det var spesielt det med kalkun som var så populært, hehe.

Tror ikke det er skadelig å gi det lenge heller, det inneholder jo uansett næring. Men det er vel klumpene med tyggemotstand de ikke får. Men mine er nå 2 og 4 år og spiser vanlig middag til den store gullmedalje, og har ikke tatt skade av å ikke tygge rundt 8-mnd alder, hehe.

Skrevet

Her har ungen heller aldri likt 8mnd glassene. Gikk rett over fra 6mnd til vanlig middagsmat. Når vi har mat hun ikke kan spise,får hun 6 mnd ennå,fordi hun nekter plent å spise 8mnd maten eller 1 års maten. Brekker seg bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...