Gå til innhold

Ragna, himmelen er åpen!

Anbefalte innlegg

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Snaska innom en Notabene hos muttern i dag, og de hadde posesalg - alt du stapper i posen for tohundre spenn. Jeg stappa følgende:

Ingar Sletten Kolloens Hamsun-bio

Arne Melberg - Å reise og skrive

Atle Næss - Innersvinger

Karine Haaland - Streng men urettferdig

Kjersti Wold - Englevind og limonade

HC Andersens illustrerte eventyr

Emily's book of strange (x2)

Hanne-Vibeke Holst - Det virkelige livet

Kerstin Ekman - Morgen komer

Hans Herbjørnsrud - Brønnene

Gro Dahle - Ikke gi opp håpet, Werner

Trude Marstein - Elin og Hans

Haruki Murakami - Kafka on the shore

og en reiseguide til Ibiza og Formentera

Sommeren kan komme, jeg er beredt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om de har slikt posesalg på alle notabenebutikker?

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Aner ikke, og det gjorde ikke de på butikken jeg var heller...

Skrevet

faen

fy å faen.

hamsun-bio, da skal du endelig finne utav gåten? det er mulig jeg må advare deg litt, det kan hende du får bittelitt avsmak på litteraturen hans etterpå. eller bismak er kanskje et mer passende ord. nå kan det hende jeg tar feil av forfatterne, men det høres voldsomt ut som han jeg tror det er. jeg ble dauskuffet. det var jo ikke slik han skulle være. selve hamsun altså. men allikevel, det er en biografi skrevet av andre, det er ikke en selv-biografi. kanskje forfatteren tar helt helt feil.

jeg har vært på posesalg av bøker en eneste gang i hele mitt liv - det er det råeste jeg noen gang har vært med på. den følelsen du får når det går opp for deg at du har råd til hjerneføde for 1 år frem i tid. minst. ååååååh. det er som å komme 2 ganger i slengen.

å kunne gå direkte over til neste bok uten å planlegge kjøpet og ringe kontofonen mens du står i kassen og skal betale. det er livet det ;)

hvor mange poser fikk du plass til i hendene dine?

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Jeg fikk bare plass til en pose på kontoen, dessverre. Men det var ikke egentlig noe på det bordet jeg ville hatt som jeg stod over, stappa inn alt jeg ville ha i den ene, så happilainen.

Skrevet

helt sant? alle bøkene i èn og samme pose? der kom husfruen frem; hun som kan stable og pakke etter alle kunstens regler.

pokker til konto midt på sommeren.

jeg gnir meg i hendene over at ***** sin konto som nettopp har blitt fyllt opp etter en laber må-ha ditt og datt periode, også er min sin konto når jeg føler for det, mens jeg retter tunge til studentkontoen.

Skrevet

Ser for meg scenarioet der du kommer ut av døra fra denne bokhandelen, og - ups - der ryker posen...

Gratulerer med et skikkelig bra kjøp.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Hehe, det var faktisk så mye bøker at dama ga meg to poser da hun hadde scanna inn på kassa - hun fikk dem ikke oppi posen igjen. Mmmm, koser meg med bøkene mine! Og det er en nydelig kveld - disig, litt vind, vakkert lys - setter meg ut på balkongen og lukter på blomstene som en annen Ferdinand og tar med bok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...